Wednesday, February 25, 2015

WW bahaya nya menjd blogger ini....

as salam sume kwn2 ,

bahaya jd blogger nih, lg2 kalu ramai kwn yg suke tayang mkn...

blogger k hainom lah yg punye hal nih

hasil godaan

mls nk msk oven bakar kt magic pan je... lembut gebus n manis



17 comments:

  1. Hahahahhahaha..... gelak besar dah okje ni...Boleh yeh Dana rebus pakai PA...nak buat jugak ar nanti...

    ReplyDelete
  2. opsss bakar...rebus pulak tersyasyul hihi

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaaaa..... selalu kat sini banyak jual kat pasar minggu (tamu) dan diorang dah sesiap kupas dah... seringgit dua ringgit boleh dapat banyak tu..

    ReplyDelete
  4. skrg dana pulak menggoda akak dgn gambar tu...hehehhehe

    ReplyDelete
  5. Kakcik suka juga makan keledek, tapi selalu tahan kehendak sebab kononnya keledek ni 'berangin'... :)

    ReplyDelete
  6. Dekat air hitam banyak jual keledek manis ni Dana..

    ReplyDelete
  7. k Hainom- aah boleh je kak bkr ngn magic pan tu jnji api dia kecik je.... lebih mudah n cpt msk

    bro Najib- heheh siap kupas lg ek, keledek jepun jgk ek kt sana... heheheh ada jgk org jual siap bkr tp mahai kt sini

    k Norey- muahahah... apa lg kak, buat lah...sodap

    k Ieda- hi kak, lama hilang pi mana...
    sodap kak

    Kakcik Nur- hehehe mkn sikit takpe kakcik klu tkt angin... tp mmg sodap manis lain mcm

    ReplyDelete
  8. k Zakie- keledek biasa takmo lak dana bkr gini... godaan k hainom pakai keledek jepun itu yg try bt tuh kak...

    ReplyDelete
  9. wah, bestnya..guna magic pan lagi tu.. :)

    ReplyDelete
  10. Ubi keledek madu ker dana?...sedap tu..

    ReplyDelete
  11. hahaha, setuju dana..
    bab2 makan mudah sgt terpengaruh...

    ReplyDelete
  12. Dana terpengaruh dan Dana Berjaya mempengaruhi juga..hehehe....tgk terus teringin tau...kena carik ni...huhuu..

    ReplyDelete
  13. rosak diet tgk entry kak dana....hehe...terus rasa nak gie cari kat supermarket....huhu....sedapnya ...ada sapa2 nak gie Cameron highland?

    ReplyDelete
  14. Bbwana- mudah n ringkas pakai je apa yg ada

    Cheqda- ntah kak, kt aeon dia tulis keledek jepun

    k Nurbijen betui3

    k Aida- hahahha.... baru betul tuh

    Eika- heheh keledek takpe, jgn lah mkn sampai berketui2 sgt

    ReplyDelete
  15. memang godaan paling mantap nie...nak jugak..huhu

    ReplyDelete
  16. Haaa kan??? Kuat pgaruhan.. hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...