teman2....

Wednesday, February 25, 2015

WW bahaya nya menjd blogger ini....

as salam sume kwn2 ,

bahaya jd blogger nih, lg2 kalu ramai kwn yg suke tayang mkn...

blogger k hainom lah yg punye hal nih

hasil godaan

mls nk msk oven bakar kt magic pan je... lembut gebus n manis



17 comments:

hainom OKje said...

Hahahahhahaha..... gelak besar dah okje ni...Boleh yeh Dana rebus pakai PA...nak buat jugak ar nanti...

hainom OKje said...

opsss bakar...rebus pulak tersyasyul hihi

Najib Ariyan said...

sedapnyaaaaa..... selalu kat sini banyak jual kat pasar minggu (tamu) dan diorang dah sesiap kupas dah... seringgit dua ringgit boleh dapat banyak tu..

norey said...

skrg dana pulak menggoda akak dgn gambar tu...hehehhehe

ieda immi said...

shedapx2 dik !!

Kakcik Nur said...

Kakcik suka juga makan keledek, tapi selalu tahan kehendak sebab kononnya keledek ni 'berangin'... :)

Kakzakie said...

Dekat air hitam banyak jual keledek manis ni Dana..

norhidana miswan said...

k Hainom- aah boleh je kak bkr ngn magic pan tu jnji api dia kecik je.... lebih mudah n cpt msk

bro Najib- heheh siap kupas lg ek, keledek jepun jgk ek kt sana... heheheh ada jgk org jual siap bkr tp mahai kt sini

k Norey- muahahah... apa lg kak, buat lah...sodap

k Ieda- hi kak, lama hilang pi mana...
sodap kak

Kakcik Nur- hehehe mkn sikit takpe kakcik klu tkt angin... tp mmg sodap manis lain mcm

norhidana miswan said...

k Zakie- keledek biasa takmo lak dana bkr gini... godaan k hainom pakai keledek jepun itu yg try bt tuh kak...

Bbwana adienia said...

wah, bestnya..guna magic pan lagi tu.. :)

cheq da said...

Ubi keledek madu ker dana?...sedap tu..

nurbijen said...

hahaha, setuju dana..
bab2 makan mudah sgt terpengaruh...

Aida Salleh said...

Dana terpengaruh dan Dana Berjaya mempengaruhi juga..hehehe....tgk terus teringin tau...kena carik ni...huhuu..

eika_jps said...

rosak diet tgk entry kak dana....hehe...terus rasa nak gie cari kat supermarket....huhu....sedapnya ...ada sapa2 nak gie Cameron highland?

norhidana miswan said...

Bbwana- mudah n ringkas pakai je apa yg ada

Cheqda- ntah kak, kt aeon dia tulis keledek jepun

k Nurbijen betui3

k Aida- hahahha.... baru betul tuh

Eika- heheh keledek takpe, jgn lah mkn sampai berketui2 sgt

iryanty ahamad said...

memang godaan paling mantap nie...nak jugak..huhu

LYAfrina said...

Haaa kan??? Kuat pgaruhan.. hehe