teman2....

Wednesday, January 7, 2015

ww jerawat oh jerawat

as salam sume kwn2,

al kisah sebiji jerawat yg tumbuh kt kening @ kelopak mata... aduhla pedih bebeno


tak berapa nmpak tp mmg beso... 


p/s: huhu blog dh makin sunyi, dh makin kurang pengunjung... diri sndiri yg slh kadang2 lmbat BW umah kwn2...

16 comments:

norey said...

masih setia... :)

Kakzakie said...

Ala.. sikit aje tu.
Sebulan sekali dia nak singgah bagilah peluang.

norhidana miswan said...

k Norey- hehehe mekasih kak...

k Zakie- hehehhe itulah kan, sbb tempatnya unik sgt

Kakcik Nur said...

Jerawatb'pemanis' tu... :)

Acik Erna said...

Dana..ada ke patut acik yang dah usia emas ni pun tumbuh sebiji jerawat betul2 tengah dahi tempat sujud..sakit bila sujud

lia ummiirfan said...

rimas kan kalo ade sebijik jerawat? dok gatai tangan nak pegang, nak belek je.. huhu..

Mar Mansor said...

tulah kan..jerawat ni buat kita tak senang duduk

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- huhuhu manis lah sgt kakcik oi

Acik Erna- hehehe pemanis tuh acik

norhidana miswan said...

Lia- hehehe tulah, tp belek2 jari takmo kutis serem

Mar mansor- tp nsb ada spek mata takdelah menonjol sgt

Daddy Ziyyad said...

takpa...tu tanda masih remaja

hahaha

wahida said...

aku tumbuh jerawat kat kening....arghhhhhh...

lieyalatif said...

aku plak dana jerawat kat tepi bibir..seksa oiiii...dah mcm ulser kat dlm mulut dah ni dana...tapi aku nak tgu die masak betul2 baru aku kutil...puas keluar nasi sektul hahaahahah

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- hahhaha remaja lah sgt

k Wahida- huhuhu mmg seksa

Lieya- ayoooo aku pnh kene, perit ko... udahla asik terusik sakit bkn main

aizamia3 said...

takpelah.. bukan selalu dia nak singgah.. ;) kalau nak dibandingkan dengan orang lain..

norhidana miswan said...

k Aizamia- hehhee tp skrg nih muke selalu ada jerawat... dulu jarang2... muke dh makin comot dh

hainom OKje said...

Yg satu tulah yg sakit selalunya kan Dana....
Gitulah Dana dunia blog ni....tak bw mak tak delah org yg dtg berkunjung....huhu