teman2....

Tuesday, January 13, 2015

mama not feeling well

as salam sume kwn2,

awal tahun dh tak sihat, camne nih... dugaan sungguh la

batuk dh mule menyerang, batuk sampai sakit dada, selsema jugak... ubat dh mkn, gula2, madu sume dh telan tp Allah belum nk bg sembuh lg, takpe mana ada org mkn ubat arini trs baik kan.  Sore pun dh tak berapa ada nih dh mcm ala2 ella pun ada ramli sarip pun ada huhuhu..

Ingat nk amik 4 jam or nk cuti kalu rasa tak ok, skrg nih ekon kt blik pun aku ttp biarla pns kan jnji aku selesa kan dada n tekak aku...



ni lah peneman setia arini... dh berliter2 air aku telan... berkali2 dh jd pengunjung setia en Tan


13 comments:

Bbwana adienia said...

mungkin musim sakit sekarang ni disebabkan cuaca yang tidak menentu..apapun, moga cepat sembuh ya..

Aida Salleh said...

Wish u a speedy recovery dear.

Aida Salleh said...

Wish u a speedy recovery dear.

Kakcik Nur said...

Semoga Dana segera sihat semula...

Azian Elias said...

Syafakallah dear..

Bbwana adienia said...

assalam..

psstt..wana ada entri khas sambal bunga betik..jemput singgah blog wana ya.. ^_^

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2015/01/sambal-bunga-betik.html

cheq da said...

Semoga cepat senyum dana...

nurbijen said...

get well soon dana...

Kakzakie said...

Ujian di awal tahun Dana
Batuk ni kalau dah menyerang payah nak sembuh. Makan masa sikitlah..

Nafira usof said...

Kalo Zura, minum air masak byk2 mmg berkesan. asal nak batuk jer minum air. trus rasa lega. gula2 hacks pon menjadik jugak bg Zura. boleh lah hilangkan rasa geli2 tekak tuh.

Moga cepat sembuh yer kak~

aizamia3 said...

bertabahlah..
moga cepat sembuh hendakNYA.

lieyalatif said...

musim ni dana...aku pun dah start batuk2 ni, berjangkit gak ngan geng2 opis yg dah batuk2 ni ..

get well soon beb...

ros_reeza said...

Sejuk air cond tu lagi lah buat bertambah rasa tak selesa tu kan. Moga akak cepat sembuh