teman2....

Monday, January 5, 2015

family day the Avillion pt3 (last episod)

as salam sume kwn2,

selamat bertemu kembali... hahhaha gile skema nyer ayat

harini adalah hari lemau, bkn sbb monday blues ek tp saja je, otak lemau... msh tak center lg kot, sbb tiap pg membawa si Rayyan Izzan pg keje sekali

oklah mari kite sambung abiskan gambar kt the Avillion aritu, kang makin lama makin bnyak lak tertunggak yg  lain2 kan.

kite layan gambar seksi ni dulu... hehheheh 

pagi sebelum checkout kasi layan kolam dulu ini budak

punyalah beso dia punya pelampong hehehe

dh setel mandi manda.... bg mkn ayam merak arnab n burung merpati dlm nih

time bg mkn kul10  sampai 11 pagi, klu tak pun binatang2 nih blh lps bebas kt kawasan resort nih

elok je merpati tuh landing kt tgn papa.... 

tgk itu bdk... ada hati nk cuit merak tuh

berani je nk usap2 ayam tuh, nsb tak dpt pegang betul...klu tak msti kene cepuk

masa nih dh nk balik... punya lah showoff merak nih...

duk sini jap sambil layan diaorng main cak lempung... syok

dh sampai umah dh.... ngn segala menan yg ada... sume nk beli amik ko pegang sendiri naik umah

8 comments:

Kakcik Nur said...

Mesti Aiyan seronok sangat...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Jinak2 binatang kat situ ye Norhidana.. seronok tengok :)

Aida Salleh said...

Amboi seronoknya Aiyan. Tapi mana gambar mama aiyan ni? tak sah tau gambar mama takde...:-)

wahida said...

ya ampun nok...lama giler aku tak BW..alhamdulillah aiyan sihat2 je ye...

gigih aku scroll semua entry ko kat avillion ni...sebab aku pernah kerja situ...hehe...dua tahun aku kat avillion tu...

nampaknya semuanya masih sama...tak banyak perubahan pun...

nurbijen said...

Ayyan budak yg berani... Kalau Danish, mau dia nak berdukug tgk binatang berkeliaran mcm tu...

norhidana miswan said...

Kakcik- mmg seronok betul dia kakcik

k Nurhayati- aah jinak kak, itu yg bdk2 suke

k Aida- hehehe mama kan low profile

k Wahida- tulah, sian aku tau... ko dh lupe blog aku

lah ko penah keje sana ek kak, simple je tp lawo jgk

k Nurbijen- heheheh berani2 tkt kak

Nafira usof said...

syoknyeeeee...
mahal x menginap kat sini Kak??
teringin jugak nak bw anak2 ke sini.
selalu sgt baca n3 org ke sini. hotel atas air tuh nampak best sgt. mesti mahal kan rate dia.

nak gi baca balik n3 lepas. x baca lagi nih.

hainom OKje said...

Paling seronok tentu Ayyan ngan mama sebab dpt berdugong haha....
Balik sure lepak tu Dana.....penat main air katanya