teman2....

Tuesday, January 20, 2015

awan lagi

as salam sume kwn2,

sekarang nih kan, asal petang balik keje suke tgk awan.... balik umah dh penat kan melayan si hero tuh duk lpk kt balkoni sambil2 siram pokok2 tanaman yg ada sambil melanguk tgk awan.  mmg cantik2 awan tu tp ada jugak yg menyeramkan... sgt misteri

Mmg indah kejadiannya awan itu, semua ciptaanNya mmg sempurna tak terpikir dek akal kita

ni awan kelmarin rasanyer.... cantik sgt 

masa nih dh senja dh.... itu yg gelap gelita


awan petang semalam... awal lg dlm kul 5 lebih tp dh mendung berarak

ada cahaya di balik awan...

18 comments:

lieyalatif said...

skrang mmg cantik2 awan kan dana...aku lepak kat lakeside ari tu mmg lawa awan.....

yg ko snap ni pun lawa...cahaya di balik awan....

Acik Erna said...

acik pun suka tengok awan dana.kalau malam pulak tengok bulan..kalau bulan puasa..balik dari masjid masa naik moto tu kepala memang mendongak je tengok langit

eika_jps said...

mummy ingat mummy sorg ja duk tgk awan....padahal kak dana pun tgk gak...hehhe....memg hilang segala stress bila melanggut tgk awan....cntik rasa tenang ja...nak gie laut jauh awan pun jadilh...

norhidana miswan said...

Lieya- mmg lawo tp seram pun ada jgk kan

Acik Erna- skrg nih kalu mlm payah nmpak bintang tp pagi2 time nk pg keje selalu baru perasan ada bintang acik

Eika- akak dr kecik2 suke lepak sambil baring2 kt rumput sambil tgk awan, pastu mule lah imagine awan tu rupe apa

Kakzakie said...

Bila melihat awan di langit jgn lupa rumput di bumi. Hee... tetiba kakak keluarkan perumpamaan ini pulak Dana:)

Daddy Ziyyad said...

Awan sekarang ni mmg cantik, sebab cuaca panas sekarang ni di Shah Alam

norhidana miswan said...

k Zakie- hehehe baik2 kak, mmg sentiasa ingat

DaddyZZZ- betul tp kt umah dana asal petang je mendung nk ujan itu yg awan nyer kadng seram gitu

nurbijen said...

saya pun suka tgk awan... skrang ni bila tgk awan putih semacam jer, nak turun snow lah tu :)

Miz Eija said...

Assalamualaikum.. salam perkenalan sis nor hidayana... followers #216 hihi... cantik awan... rumah kat mana nie?? jemput singgah blog eija yer sis :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik pemandangan awan ni. Hebat Allah SWt buat semua ni.

Aida Salleh said...

akak setuju dana. memang cantik dan indah. Tapi sangat menggerunkan bagi akak.

Nur Inani said...

memang cantik awan nak nak bial nak senja :D

wahida said...

aku paling suka tengok senja nan merah...

Liza Razak said...

cantik betul gambar awan sis snap ni..selalunya kalau petang lagi cantik awan kan?

Cho Zila said...

dana memng suka gambar awankan.. akakupun suka gak kekadang...

norhidana miswan said...

k Nurbijen- waaaa bestnyer kak, klu malaysia ada snow best nyer

Miz Eija- w`salam.... umah akak kt ukay perdana dik, insyallah nnti akak jenguk semula

PMDR- betul tu dik, cuma Dia yg Maha pencipta

k Aida- ye, kadang2 menyeramkan kak

Nur Inani- betul tuh bile redup ptg2 tu yg banyak awan

k Wahida- samalah kak, tp kadang seram jgk

Liza- betul2 lg2 time nk senja tuh

k Chozila- suke kak, dr kecik suke menelek awan

ros_reeza said...

subhanallah.. cantik.. Ros pun minat ambil gambar awan tau..

hainom OKje said...

....beruntunglah bagi mereka yg berfikir....