teman2....

Wednesday, January 28, 2015

WW sehari 1 mainan

as salam sume kwn2,

ini cara aku pujuk aiyan utk pg school, tp tak lah tiap2 hari..... kalu dia lupe aku bt dek je hehehe

memancing itik

ketapi 

ni paling latest.... 

kalu tak beli menan dia nk aiskrim.... 

10 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

hehehhe comey :)

norey said...

pandai nak minta cukai ...hhehehehehe.

Bbwana adienia said...

aiskrim tu paling best.. :)

aizamia3 said...

Jangan kata dak Aiyan.. mak budak pun suka ice cream.. hehehe..

wahida said...

aiyan demand...hahaha...

nurbijen said...

untung Aiyan hari2 dapat reward :)

NEKCIK said...

Untong Aiyan ye.....dpt menan...dpt esktim

LYAfrina said...

waa...makin byk la koleksi menan dia..

norhidana miswan said...

k NurHayati- macih kak

k Norey- mmg pun, tak blh nk ikutkn sgt

BBwana- itulah dia bedal sampai 2 biji sekali harung

k Aizamia- hehehe itu betul kak

k Wahida- itulah kak, tp nsb beli murah2 je menan tu

k Nurbijen- huhuhu kene bt pelaburan dulu baru dpt keuntungan hehehe

Nekcik- untung dia nekcik, mama yg tak untung dpt tgk je

Lyafrina- aah, sekali dia selongkar sume menan dia, mengamuk mama dia

hainom OKje said...

Hihi.....kena umpan dulu yeh....Tak pelah Dana janji mahu dia ke sekolah