teman2....

Thursday, January 15, 2015

batuk batuk batuk

as salam sume kwn2,

maaf semalam diam seribu bahasa, arini pun msh sunyi... ada jgk BW blog kwn2 tp aku yg tak sihat nk bt ntry PD arini...

doakan batuk ni cpt sembuh  yek walaupun baru 3hari tp sbb trk sgt sampai sakit dada, ingat nk amik 3jam ariin nk pi kenek, aritu dh mkn ubat  tp mcm tak kurang2 pun... huhuhuh

mkn benda alah ni pun lega kejap je pastu batuk balik... 

10 comments:

Bbwana adienia said...

moga cepat sembuh ya..banyakkan minum air suam..

Kakcik Nur said...

Semoga Dana segera sihat sepenuhnya...

wahida said...

kesian ko nok...cepat sembuh ye dana...
takut jangkit lak kat aiyan kang...

UmmuAidan-Arissa said...

pegilah kinik dana pastu blk rest kat umah..
moga cepat sembuh, take care yer..

cheq da said...

Cuba makan kicap dengan perahan air asam limau..boleh lega kalau amalkan dana..

Amy Hilmirda Daud said...

sama lah kita Dana, Akak pun batuk gak dah 3 minggu ubat pun dah lama abis.. suara pun tak ada.

ros_reeza said...

Moga cepat sembuh kak.. Samalah kita.ros pun batuk batuk ni. Plus selsema...

NEKCIK said...

sama geng ler kita Dana..pencandu tegar fisherman..klau nekcik kna pakai yg biru atau putih..pahit bunuh kuman cepat

Najib Ariyan said...

semoga cepat sembuh... batuk memang siksa... saya pun tak suka batuk ni

hainom OKje said...

Mmg tak seleda kalau batuk ni. Tekak sakit, saluran pernafasan sakit, dada pun jadi sakit.... Okje ni bab gi klinik mmg takut, bukan takut sebab apa, takut kena check tekanan darah, tinggi kaloo....hoho