teman2....

Monday, January 26, 2015

pencinta kucen

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin yek, maaf bnyak2 yek korang minggu lps mmg sgt2 bz sampaikan tak sempat nk bt ntry. ok arini mari lah bt ntry awal2 pagi sebelum setel keje2 yg masih menimbun lg nih...

utk pengetahuan koran, aiyan ni mmg suke sgt ngn kucen, klu jumpa kucen kt mana2 msti dia sbk nk pegang n kacau.  kucen kalu nmpak dia je ada yg ok ada yg cabut lari hehehe...
tiap kali ujung minggu kami rajin bfast kt 1 kedai nih, mmg ada kucen lah kedai nih... tp kucen2 nyer bersih je terjaga tak mcm kucen comot momot tuh... aiyan suke lah usik kucen2 tuh
tp nth camne blh lak masa nk balik kucen tu duk atas kete kami... suke lah si bujang nih siap nk bwk balik umah lg... hahhaha mmg tak la

dia tgh  usha kucen tuh

tgk tuh.... masing2 sama suke

kucin tuh dok bersih2kan bulu bdn dia kt situ... geram je aiyan tgk

siap landing baik punya... aiyan dh geram dh nk cekup dia

papa idupkan wiper pun dia takmo trn jgk... aiyan dh sibuk nk bwk balik umah dh

p/s: lama bebeno tak balik kerteh umah mil, rindu nk jln2 tepi pantai sambil layan kopok leko hehehe

10 comments:

eika_jps said...

amboi kucing tu...kemain lg tuk menenggek kat keta...senok je aiyan...hehee...anak2 eika pun suka kucing tp eika geli jd jgn harap kucing nak dtg dekat....

Aida Salleh said...

kucing tu pun macam serah diri kat aiyan je dana.hehehee...

Acik Erna said...

Kucing pun suka ngan aiyan..penyayang aiyan ni kan Dana

wahida said...

tu kalau takde cermin mmg dah kena cekup dah kucing tu...hehe...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Suka sangat dengan kucing tu yea.

norhidana miswan said...

Eika- itulah, kucen tu pun jenis jinak

k Aida- itulah dia kak, jenis frendly

Acik Erna- penyayang la sgt acik oi, klu dpt dia cekup pegang kuat2 kucen tu

k Wahida- betul tuh kak

PMDR- suke sgt, segala binatang dia suke, even balik kg kucen anak ayam sume tkt kt dia

Ibu Lala said...

Baek punya lending tu.

norhidana miswan said...

ibu Lala- itulah kak, tp bersih je nengok kucin nyer.. geram je

hainom OKje said...

Budak paling kecik dlm rumah ni pun suka kucen Dana....dgn mak maknya sekali dah terjebak sayang kucen....
Alah Dana sedap tu .....kopok leko!

LYAfrina said...

leh join auntie lya...
cat loverssss