teman2....

Friday, January 30, 2015

ini lah hobi dia

as salam sume kwn2,

syok nyer hari ni, pasni boleh rilex duk umah bersenang lenang selama 4 hari... arini agak bz, bos bz aku pun kene lah ikut bz kan.

Skrg nih aiyan ada hobi baru hehehhe... tak senonoh skit... korang tgk lah sendiri

bangun2 pagi ni lah keje nyer, tgk tv pun sama... kadang dh ensem2 nk gi jln keje ni jgk dia bt...

masa nih ada bt bday kt taska aiyan... sorang kwn yg whatssapp gambar nih... aduhla anak2

korang nampak kan apa kerje dia tuh...

12 comments:

Kakzakie said...

Tak kisahlah Dana janji dia tak kacau org dan boleh main bersama..

norhidana miswan said...

k Zakie- mmg tak kaco org hehehe tp kang kot org tgk kata apa lah

NEKCIK said...

takpe asal dia bahagia Dana...

ros_reeza said...

Hihi... Rileks je dia...

eika_jps said...

hehehe....korek bijih timah....lawak la aiyan...anak eika pun sama ada satu masa tu tangan dalam hidung ja...padahal takda bijih pun tp sedia nak korek....lama2 dorg tak buat dah...

saly said...

Hihihi.. lucu aiyan ni..duk kait buah upe nya dia..

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..takpa...
Cuma jgn hobi tu di teruskan sampai ke besar dah la ! :P

Cho Zila said...

aiyan dah seronok duk taska kan... Alhamdulillahkan Dana

aizamia3 said...

yang baju purple depan tu pun sama.. ;)

norhidana miswan said...

Nekcik- heeheheh aduhla nekcik

Ros-reeza- mmg lah dia mana ada kesah ke segan

Eika- itulah, dh di marah pun dia mana kesah

Saly- itulah, kadang bkn dpt apa pun... tp dia punya gaya tuh

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- itulah dia doc, malu teman

k Chozila- betul tuh kak... alhamdulillah syukur sgt

k Aizamia- heheheh itulah kan kak, mmg bdk2 gitu kot kan

hainom OKje said...

Hehe...Janji bahagia....
Agak agak sapa idola dia ni? Takkan mama kot haha