teman2....

Wednesday, December 3, 2014

WW subang ku plastik

as salam sume kwn2,

korang biasa tak hilang subang kt telinga? aku rasa dh 2 ke 3 kali subang emas aku hilang tinggal sebelah je yg ada... sbb frust aku suke beli subang plastik je klu hilang pun berapa ringgit lah sgt dr emas kan, sbb kalu silver kadang alah sikit telinga aku nih


comei2 pe subang plastik pun

tak beli sikit suke beli banyak bentuk lgpun ada 2 lubang setiap telinga

20 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik memang tak suka pakai subang - sama ada emas atau bukan. Sekarang lubang tindik tu pun dah tertutup. :)

norey said...

akak pun dah hilang subang...pakai yg murah senang..lagipun cantik² juga...

norhidana miswan said...

kakcik Nur- dana lak suka pakai subang, dulu2 masa mude lg ada banyak tindik tp dh tua nih tinggal 2 je

k Norey- hehehe rsa ralat kak bile asik ilang je subang emas tuh

:: Cik Viva :: said...

dh lama tak pakai subang sebb last pakai jdk gatal n bengkak..huhu

Kakzakie said...

Kakak pulak sesuainya dgn emas aje. tak tukar-tukar dari dulu sampai sekarang:)

Bbwana adienia said...

comel2..wana pun suka beli dan koleksi subang plastik :)

Nafira usof said...

Kak Dana.. Zura pon geram tau tengok subang kiut2 cam tuh.. tapi sayangnyeeee.. telinga nih x boleh terima subang lain selain emas. pernah pakai dulu.. abes telinga jadik gatal2. huh! serik dah.
bertuahlah pada mereka yang boleh pakai ape jenis subang pon~

norhidana miswan said...

k Zakie- dana pun kak tp udah asik ilangggg je

Bbwana- kannn comei kan

Nafira- itulah abis asik ilang je subang tuh, emas tuh, itu yg akak tkr plastik je

Daddy Ziyyad said...

Ada jenis org, kulit mereka alah kalau pakai jewellery yg bukan emas tulen...nanti keluar ruam...hihihih

nurbijen said...

saya dah lama tak pakai subang....
Saya pun jenis alah dengan silver.... Boleh pakai emas jer..... hehehe
Plastik pun tetap nampak comel :)

hainom OKje said...

Dahsyat tu Dana ada 2 lubang yeh... okje satu pun dah tertutup huhu...Anak dara kat rumah ni pun selalu hilang subang walaupun plastik...Sudahnya la ni dah lama tak beli subang hihi...Kadang tu belakang dia cepat tanggal kan Dana

lieyalatif said...

aku jg kate subang, lubang pun dah terkambus dana ....dulu rajin tukar2 subang...skrang ni takde dah.... tapi suke kumpul utk anak2 plak heheeheheh

Ummu Athiyah Ismail said...

dulu ada la pakai sekali sekala subang..untuk elakkan dari tertutup..sekarang tak la pakai lagi..

NEKCIK said...

Telinga Nekcik ada lubang tapi mmg tak pernah pakai....bila pakai sakit..iyalah tindek waktu da tua tua..camtu lah...tapi nekcik suka tengok orang oakai subang comei comei nii

Aida Salleh said...

comel2nya subang kak dana. saya ni telinga takde lubang so mmg tak pernah pakai subang pun. tapi suka jugak tgk subang macam2 bentuk n kaler ni....

Aida78 said...

tu la pakai plastik senang hilang pun x galad sangat kan.. entah hilang mana mandi kat ulu yam x perasan hilangnya ha2...skrg kita pakai yang plastik jerk la senang

Tihara said...

akak memang tak pernah bertindik telinga..tapi suka tengok subang yang cantik2 ni ^_^

Najib Ariyan said...

saya setuju perrempuan pakai aksesori biasa jer... plastik pun okay... kalau cantik tu akan nampak cantik jugak

Ibu Lala said...

Aka pakai yg satu tu aje. X tukar tukar.

ros_reeza said...

dulu memang pakai subang dari kecik. tapi lepas kahwin, p tukar subang baru. last last tak boleh pakai, sebab gatal. hihi.. terus tak pakai. lubangnya pun dah tertutup kot.