teman2....

Monday, December 29, 2014

anak bujangku


as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, hari ni sunyi betul rasa opis nih, ramai yg masih lg cuti, ramai yg antar anak orientasi ada jgk yg tak dpt balik kl sbb terperangkap ngn banjir.  

Lemau sgt aku nih, mood nk bt keje mcm dh takde, rasa mcm nk amik cuti je lepak kt umah je.  harini try antar aiyan kt taska permata kt opis nih, risau jgk kan, almaklum aiyan nih tak pnh antar kt taska or nursery mana2.... tp dh pesan kt cikgu2 kt situ kalu apa2 wassap je.  


smlm nyer cite, sbb sume menan dia aku suh bwk sendiri sume menan dia sampai kt umah

kelakar dgr kepelatan aiyan... penguin jd quan2

p/s: pray for pantai timur, pray for utara... doa yg terbaik utk ke tahun 2015

7 comments:

Cho Zila said...

haarap semuanyer okkan... amin...

lia ummiirfan said...

it's okayy,, he'll be just fine.. :))

Kakzakie said...

Aiyan ni mudah berkawan cuma kena perhati ajelah...

OK tak dia semalam Dan?

Aida Salleh said...

Aiyan good boy insyaallah he'll be ok. Dun worry dear.

Nafira usof said...

Alhamdulillah.. nak masuk tadika dah yer Aiyan.. nanti dpt banyak kawan. :)

hainom OKje said...

Ohh baru nak start hantar yek Dana....nangis tak? Ayyan kan peramah ....sure tak de masalah tu

norey said...

dah ke taska Aiyan..tentu seronok ramai kawan....