teman2....

Tuesday, December 16, 2014

pelikat pants n aiyan

as salam sume kwn2,

korang msti kenal kan pelikat pants yg afdlin shauki pakai tuh kan, aku takde lah belikan kt edy tp kt aiyan hehhee... comei lak tgk bdk2 kecik ni pakai pelikat pants.... mule2 tgk sorang bdk dlm 2thn kot pakai... alahai comei gile terus terpikat n aku cari la kt mana ada jual

mule2 beli selai pastu lawo lah, beli lg selai skrg baru ada 3 lai... 


ni paling latest yg aiyan ada

tgk gaya dia ddk tuh... mcm org tua

rambang mata tgk nk pilih yg mana 1... sume nmpak lawo

ni koleksi pertama dia... muke ekcited pakai kain pelikat hehehhe

ni lak koleksi kedua yg ada... maaf lah bilik sepah2... bilik makngah nih... pagi2 dia dh ngaco makngah ngn maktek nyer

12 comments:

Karukord jagau said...

saya sudah ada ...dua lai lg heheee

Kakzakie said...

Utk kita pun selesa Dana.
Sebab kain pelikat kan..
Cari yg jenis cotton - best:)

norhidana miswan said...

Karukord Jagau- kalu org besar pakai tak comei tp nmpak lah sopan dr pakai sluar yg ketat melekat kan

norhidana miswan said...

k Zakie- dana tak penah beli lak kak, lbh selesa pakai kain batik or seluar palazo je kot kt umah

Kakcik Nur said...

Selesa je pakai, kan...macam kain tapi seluar, macam seluar tapi kain... :)

Tihara said...

wee comelnya aiyan pakai
aiyan dah makin besar
cute :)

Nafira usof said...

kiutkan tengok budak2 pakai seluar nih.
anak sedara zura pon ade gak seluar nih. memang nampak selesa dia pakai.

mungkin lepas nih patut ade batik pant plak utk gegel kan! baru lah sweet.. sedondon ngan maknye pakai kain batik. ahaks~

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- betul3 tuh kakcik kain seluar lah nama dia kakcik hehehe

k Tihara- alhamdulillah kak makin besar makin becok

Nafira- ada dik batik pants tuh... sbb ada anak laki, so laki jelah yg akak fikirkan hehehe

hainom OKje said...

Yelah mmg shomeylah Dana.... lapang pun lapang bhg punggung tukan Dana....
Brraoa sehelai tu Dana?

Aida Salleh said...

comellah aiyan pakai pelikat pant tu...boleh beli lagi tu sis...:-)

norhidana miswan said...

k Hainom- betul2 tuh kak... murah je rm25 selai kak

Aida- itulah, mmg nk tambah koleksi banyak skit

Daddy Ziyyad said...

Beli kat mana ya? saya pun nak carikan utk anak saya