teman2....

Friday, December 5, 2014

photo diary hari jumaat



as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat yek, arini seronok sbb ada bt potluck kt opis nih, pstu isnin aku nk cuti huhui nk balik kg esok sampai isnin, tp kami balik ber4 je edy tak ikut dia takdpt cuti...tp dia bagi je kami balik kg. yelah sian kt aiyan yg duk ari2 tanya nk pg umah nenek yek, asal kuar je kata nk pi umah nenek nye

mcm biasa kalu khamis tak sempat bt photo diary kite pospont ke ari jumaat yek, jommm kwn2 kite layan gambar2 yg hada



ni brooch yg aku pakai kt bhg leher, brooch zhulian rm90 tp mmg elok n tak karat, klu pakai yg biasa msti bwh dagu nih gatal2 n luka, sbb tu sanggup kumpul duit nk beli brooch zhulian nih

kudap2 ptg smlm... keladi grg n cicah ngn sambal kicap... perkh sedap

cantik betul keladi nih... lembut gebu lak tuh

mlm kelmarin kuar mkn kt orchid bistro kt aeon au, papa banjer... ini bdk mmg selalu melekat ngn maktek nyer

diaorg mmg buddy tp kejenyer asik gaduh je... tgk tu mulut comot mkn mee grg mamak

1st time bt apam susu... jd n lembut... tp kali ke2 bt  apam susu tak jd lak bantat huhui

siakap 3 rasa... besar punya sampai pakai talam tau.... mmg puas hati... modal tak sampai pun rm20 

dpt jgk rasa coconut shake klebang yg popular tuh... maktek beli sbb outstation sana

gini lah keje dia sabtu or ahad... duk lepak blik makngah ngaco dia sambil main hp


p/s: mcm2 plan dh bt nk balik kg, dh oder macam2 makanan kt mak aku hehehe...

13 comments:

Kakzakie said...

Maktek tu manis dan lembutlah. Itu yg Aiyan melekat semacam aje..

Kakcik Nur said...

Keladi tu memang tengok gambo pun, sedapppp je rupanya... :)

norhidana miswan said...

k Zakie- lembut akak kata sebenornyer dia yg paling ganas kalu main ngn aiyan

kakcik Nur- betul tu kakcik, dana suke kalu grg atau bt pengat

Tihara said...

enak banget keladi kuwi dana
wes suwi orak mangan keladi,
moga selamat balik kampung
kirim salam kat mak eh ^_^

norhidana miswan said...

k Tihara- hahaah enak kak, feveret ku tu kak

Cho Zila said...

RM20 puas makan .. tak payah gaduh2 kalau bayar mahal kat kedai mun dah malas nak masak kat rumahkan... sabojerler...
betoi kalau kulit tak tahan tu terpaksalah bayar lebih...

nurbijen said...

Sama la saya pun.... Bila cuba resepi kali pertama, menjadi elok jer... Kalu kedua jarang sgt menjadi.... kekeke

Tak pernah lagi makan keladi goreng...

cheq da said...

Dana..cuma sampai berbelas kali br jd..

Bunda a.k.a KN said...

Salam hujung minggu..

LYAfrina said...

syoknya aiyan balik kampung

terliur nk minum coconut klebang tu..

Najib Ariyan said...

ahhhh sifut bakar... tengok orang makan hati teringin nak makan...

hainom OKje said...

Ayyannnn....mentang mentang ler dia ada mak Tek hihi....
Ya Allah sedapnya keladi tu Dana..nampak texture dia pun mcm lembut....nak cari keladilah

ros_reeza said...

bestfriend makteh la ni yer :)