teman2....

Friday, December 19, 2014

mari beli.... lelong2 shawl

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat yek, arini penat skit pagi2 kul5 dh bangun msk ns lemak sbb adik ipar tumpang tido umah mlm td, hrp2 ckp lah n sedap lah ns lemak aku tuh... maaf tak sempat snap gambar, siap2 msk trs mandi2 pg keje... 

aku nk jual shawl nih kot2 ada sapa2 yg berkenan... nk bg harga murah2 jelah... sempena akhir tahun nih, jual murah2 je...  sapa2 yg beli 2 lai terus, aku bg  specel price, 
sapa berminat jgn malu2 whatsapp aku yek kt no nih 
0137890798



ala2 cekak rambut rm35 je 

ni pun sama rm35 

ni gaya lace... ni rm30 je aku jual... 

ni contoh penggayaan nyer... 

ni pakai sarung je... klu pakai elok jd terletak... 

12 comments:

Kakzakie said...

Kalau anak dara yg pakai cantik Dana:) Adalah tu nanti yg nak..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik untuk digayakan. Memang sesuai..

Acik Erna said...

cantiknya dana..kalau acik pandai pakai shawl boleh jugak beli..tapi acik tak pandai dan tak pernah pakai

Cho Zila said...

dana ... akak suka tapi nampak kecikler... maalumler akakni beso gagah orangnyer...

Ibu Lala said...

Cantik cantik belaka.

hainom OKje said...

Cantik bagi orang yg suka.....Laaa...ingatkan Dana jahit manik je, rupanya dengan tudung sekali yeh...

:: Cik Viva :: said...

lawa nih...sesuai nk wat tunang..ehemm

sal ya said...

Cantiknya shawl tp x reti guna la. Hehe...

Daddy Ziyyad said...

amboi..liplapliplap shawl :P

LYAfrina said...

Mmg cantik

Najib Ariyan said...

uihhhh cantik jugak... nasib je saya tak pakai mende tu...

Nurul Syuhaida Mustafa said...

Cantiknya..lip lap gitu. Shawl yang warna kelabu? tu cantik sangat. Ada lace.