teman2....

Thursday, December 11, 2014

bday atuk n alid 8 disember

as salam sume kwn2,

arini takmo bt photo diary lah, kite bt PD esok lah ek... arini nk share gambar kt kampung... sambut bday alid n atuk... kebetulan bday diaorg jth pd tarih yg sama... tp kami sambut awal sehari sbb isnin tu kami dh nk balik kl, jd sambut on sunday.

Kami bt kecil2 je, tak jemput pun semua makcik2 yg kt kg jemput makcik sebelah umah ngn atuk n nenek aku je, kami msk mee bandung kek jugak jajan n fries sikit... kami bt lps asar, suh atuk dtg utk baca doa selamat dia tak tau pun kami nk bt sekali utk dia... 


simpe je kek nih...

mule2 atuk potong dulu... 

beria2 atuk potong kek... hehehe sedangkan lembut je pun kek tuh

kami lupe nk tanya bday atuk yg keberapa... tp bday alid yg ke 15

yg tudung pepel tuh nenek@nyai aku... alhamdulillah msh sihat lg

ni lah hero kedua aku lps abah... dia lah atuk yg rajin melayan kerenah kami adik beradik

ni makcik aku ngn anak2nyer... makcik aku yg baru kematian suami dlm bln10 aritu, tiap kali tgk muke2 nih hati aku mesti sebak... ntahla walaupun makcik aku gelak ketawa tp aku tau hati dia sedih

atuk masa nih tgh sibuk bercerita... dia mmg suke bercerita ngn kami

* sorry gambar rayyan izzan tkde sbb dia bz tgh mkn kek ngn mee.... hehehehe

7 comments:

Ibu Lala said...

Suwit je bila atuk potong kek. Tu rumah dana ke. Bestnya tgk luas macam tu

norhidana miswan said...

Ibu Lala- hehehe atuk mmg suke org amik gambar dia kak... umah abah dana tu kak... heheheh umah kt kg mmg luas kan kak

cheq da said...

Wah sukanya tgk atuk potong kek..hihihi

Cheq Sue said...

Dana... nnti emailkan nama no tel dgn alamat dekat kemren0104@yahoo.com ya...

norhidana miswan said...

Cheqda- selalu dia bt lg besar2an kak

Cheqsue- udah kak...

Aida Salleh said...

wah bestnya...saya dah bertahun2 jadi cucu piatu...atok dah takde nenek pun dah takde...atok nenek belah abah meninggal masa saya sekolah lagi. atok belah mak pun meninggal masa saya sekolah, nenek belah mak meninggal masa saya baru mula keje. so dah 10 tahun dah takde atok nenek ni...
semoga atok dan nenek kak dana dipanjangkan umo dan diberi kesihatan yang baik oleh Allah.

hainom OKje said...

Hepy bezday atuk and alid.... moga sihat dan diberkati selalu....
Anak dia masih kecik kecik yek Dana...makvik Dana keje apa