teman2....

Tuesday, January 22, 2013

tolong2 kite kene kurung

as salam sume kwn2,

arini nk cite psl buah hati aku, skrg nih time dh makin mudah nk jaga kadang2 mlm2 mmg tak bangun utk minum susu, pnt sgt agaknyer, tido lena sgt2... sampaikan kadang bile aku kejut utk minum susu n mkn ubat dia isap susu dlm keadaa mata terttp... anak2, sejak edy outstation dr minggu lps mmg kami tido ber2 n dh senang nk jaga dia tido mlm2, takdelah cam dulu2

walaupun aiyan agak lambat berdiri n berjln tp kadang nampak dia pndai jugak... sgt pandai mengajuk apa yg mak tek or kami bt, suke tlg mak ngah mengemas umah, pantang nampak org lipat baju, msti dia akan tolong ahak2... tlg sepah, arahan pun dh senang nk terima, suh tlg amikkan remote,  hp mama or apa2 dia dh paham jugak lah walaupun tak sume, sgt suke membebel n mengikut apa yg kami ckp... tp aku ttp hepi ngn perkembangan dia...



cube nk bukak sliding door, kene kurung kt balkoni sbb asik kuar je nk sepahkan baju2 yg di sidai

usha pulak kt pokok2 mak ngah... sambil tgn usaha jugak tolak sliding door tuh

jenguk kami kt dlm nih mintak simpati... heheheh 
p/s: kamis nih cuti maulidur rasul nk balik kerteh, tokmi dh rindu kt cucu nyer yg sorang nih...

25 comments:

pepari said...

alahai sian dia kena kurung hehehe.. alhamdulillah.. akak tumpang happy dgn perkembangan Aiyan.. Semoga Aiyan terus kuat ye nak...

Dee said...

perkembangan yang positif tu dana..kenalah sabar kan..aiyan aktif nampaknya tu..

norhidana miswan said...

k Umi pepari- sesekali kene ajar gk tp dia tak heran, amin2 tq kak

k Dee- alhamdulillah kak...

Daddy Ziyyad said...

Balik Kerteh berapa hari tu? Hihihi..dah tak banjir kan sana? Saya pun plan nak ke Kemaman-KT hujung minggu ni

Deq's Qienz said...

lorr sian dia...hehe kelakar la

lelamaisara said...

perkembangan yg baik tu kak..
alolo comil pulak terkurung gitu..heheh

Qhaifa Nur said...

siang kerja keras, bila malam senang nak tido...umur diperingkat aiyan memang begitu dana..perkembangan yang bagus juga buat aiyan..

nak balik kg yup aiyan..seronok cuti lama kan..kan..

norhidana miswan said...

Daddy Ziyyad- insyallah sampai ahad kt sana, tak banjir dh rasanyer, balik tu msti singgah kemaman nk borong kopok leko ngn sata heheh

Deqs Qienz- kesian kejap je pastu geram tau

Lelamaisara- mmg dia yg paling comil kt umah tu, sume org nk gomol dia

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- itulah siang hari kejenyer menan je, mlm pyh gk nk tido kene paksa baru tido...

Mimi Azirah said...

alahai cian die kne kurung...huhuhu

Puan Fifiey said...

ololll.. chubby dah aiyan.. semoga bertambah sihat lagi aiyan....

ieda immi said...

haaa kan dah kena kurung ekkee
alor2 ciann aiyan ! ... jahat mummy ! ;))

lizz said...

ololo comeynyer dier...buat muka simpati..

Azian Elias said...

siannya dia..kena buli ye..

Kakzakie said...

Tengah ligat ni Dana. Biarlah janji sihat dan kena perhati - tak boleh sendiri nie nanti lain dia buat.

Zulfadly said...

hahah, kesian aiyan kena kunci, mesti pening dia nak bukak pintu tu

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hehe.. kesian dak kecik dah kena kurung... heeee...

norhidana miswan said...

Mimi Azirah- heheheh kejap je tuh

Puan Fifiey-alhamdulillah, mkn pun dh banyak

k Ieda- alah sesekali je kak, sebagai pengajaran

LIzz- dia mmg paling pandai bt muke seposen

norhidana miswan said...

k Azian- hehehe selalu dia yg buli kami tau

k Zakie-betul tu kak, mmg tak blh tinggal dia main sorang2, ada je yg nk di usik nyer

Zulfadly- ko tak tau kalu tak kunci dia pandai tolak sliding ngn grill tu tau

k Ratna- heheheh padan muke tau

Tihara said...

aiyan makin cute, moga sihat selalu ye aiyan..insha Allah :)

LYAfrina said...

olor..siannyer aiyan..kena kurung ye.. huhu.., alhamdulillah..perkembangan aiyan mberangsangkan... xpe dana..slow2...

izzah said...

Aiyan comel...alahai...makin besar,makin bijak yek...:-)

Papa Mifz said...

la kesian kat Aiyan...hehe

sal-nurbeena said...

Sian Aiyan kena kurung...tp takpe dia sedang belajar untuk mencuba membuka sliding tu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aktif ayyan ni bagus tu...tp sian dia kena kurung hihiihihi