teman2....

Wednesday, January 2, 2013

cuti tahun baru 2013

as salam sume kwn2,

cuti thn baru smlm pg mana kwn2?aku tak kemana edy pun keje halfday si aiyan lak demam... huhuhi
isnin tu dh mule dmm tp ok lg, smlm ptg blh main2 sorong2 moto dia lg tp mlm tu pns naik pastu dia merengek2... naik risau sampaikan aku, mlm td nsb lah pas bg ubat montot tido lena sampai pg... td mak ngah msg dlm dh trn suhu jd 37.1 mintak2 akan terus ok...

aku tak kemana, pg2 dh bt mee rebus utk sapan,so kt umah selain melayan kerenah si aiyan aku bt kepek ngaku heheheh banyak gk lah, dpt 1 tupperware tinggi gk heheh... tgh musim kan kejenyer meng kepek jelah....

eheheheh...penuh isi dia... amik ko 

1 bakul bso, aku pakai sagat biasa2 je... lg mudah n tajam lg

bdk demam sibuk cium papa dia, nk pindahkan demam kt papa

p/s: thn baru nih baru terhegeh2 nk makeup pagi2 bile aku tgk muke aku dh berbelang itam putih... huwaaa2

20 comments:

inazamri said...

bila tgk entri dana sblum ni barulah akak tau leh buat kerepek.dulu penah beli..ingatkan sengkuang cina heheh

Kakcik Nur said...

Rajinnya Dana buat mee rebus.

Semoga Aiyan segera sembuh sepenuhnya. :)

norhidana miswan said...

k Inazamri- heheh dh try bt kepek lum kak?sedap

kakcik Nur- alah pakai perencah agromas lah kakcik hehehe... amin2

diana said...

rajin nya...kalau saya nampak kedai je la bab2 kerepek ni..heheh

Munnafendy said...

rambut aiyan dah panjang la :)

norhidana miswan said...

Diana- masalahnyer kt kedai takde jual kepek ngaku nih dik... tu yg kene bt sndiri

Munnafendy- hehehe aah, tp kami syg tkt kang kalu potong ilang kekrentengan dia

Kakzakie said...

Demam-demam Ayyan masih nak bermain ok lagi Dana. Kalau melepek lagi susah hati kan..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kasihannya aiyan demam. Semoga cepat sembuh.

ros_reeza said...

cerita tahun baru? huhu.. Ros kat johor, maka kena kerja...

Qhaifa Nur said...

mmg byk bahan dlm mee rebus ni dana, sedapnya...
aiyan cepat sembuh nanti bole naik moto....

Daddy Ziyyad said...

best tu mee rebus macam tu..penuh isi!

norhidana miswan said...

k Zakie- tp mlm td dia bdn pns sampai melepek, trs bwk gi kenek... nsb td makngah ckp dh cergs semula

PMDR- amin... mekasih dik

Ros-reeza- heheheh... cite thn baru nyer keje no cuti

k Qhaifa Nur- dh terbiasa bt mee berkuah suke ada mcm2 bahan syr

Daddy Ziyyad- kenyang,lauk ada syr pun ada

Papa Mifz said...

PM dan wife 2 2 kerja masa tahun baru hari tuh...kami sudah biasa...:)

mamyharraz said...

dapnyaaa mee akk tu..terliur sy tgk!
buah ngaku ni musim masa raya cina kan kak...sy pun suka makan.

hujung minggu ni nak g carilah buah ni.nak buat kerepek jugak.

ieda said...

wah ! sedapppp mewah ngan bahan2 ..
dana .. nie makan bahan2 sahaja dah kenyang !

akak walau hubby kerja x tentu masa , macam biasa .. sib baik duk ngan ayah , bila x sempat memang ayah lah tolong tgk2an anak2 balik sek ;)

NM02 said...

tak penah tgk buah tu lagik. ni baru tau

norhidana miswan said...

papa MIfz- dulu masa kerja kt johor thn baru keje,bile duk kl thn baru cuti... terima je sbb mmg takde ot

mamyHarraz- dh terbiasa isi mcm2 dlm mee yg dibuat,pastu buat banyak dr pg blh mkn sampai ke ptg hehehe

citarasa rinduan said...

rasanya blum tlambat kak wish slmat tahun baru. moga sinar 2013 menyinari family dana.. amin


siannya si bolat dan edy..
moga cepat sembuh ya

izzah said...

Happy new year akak...smoga ceria sntiasa:-)

Menarik n tertarik mee rebus akak tu...hehe

intan_blur said...

sye belum sagat lg benda alah tuu kak..ade lagi kat umah..sbb sye xde sagat..hehehhehehe