teman2....

Thursday, January 17, 2013

photo diary

as salam sume kwn2,

sorry yek smlm tak bt ntry, agak lemau lah smlm... arini lg lah lemau, dhla edy outstation kt kuala terengganu nih, tak tau berapa lama kt sana, so aku tido ber2 je ngn aiyan lah... pg td dh kunci alarm kul5.35pg nk grg nuget ngn bt tlr scramble tp bile alarm bunyi siap matikan n sambung tido lg, bangun2 tgk jam kul 6.23pg 2-3kali aku tgk semula kot2 aku slh tgk kan ahak2... selalu time2 tu aku dh grk dh... mandi2 sepantas kilat 6.35pg baru gerak apa lg jln jem gile tahap gaban lah... mule lah kepala aku migrain.... sakit2

jom lyn gambar2 ni yek

geram ko nengok segala mcm hiasan kt kedai jual brg kek

bkn nk tayang kete tuh, tp nk tayang kt korang umah tu yg ada pokok anggur merayap2... suke sgt aku tgk

sarapan pagi sabtu, spegeti gureng...
sapan pg ahad, pizza meggi... sedap ko
mlm ujung minggu gi beli brg kt aeon, pastu blanja adik2 kt madam lims... aiyan pun suke kew tiaw tu tau






sarapan aku pg semalam, bwk bekal ko... n segalam makanan diet konon time prt lapo


nk kurangkan amik nasi, smlm ada jamuan... aku amik nasi sikit tu je... 

ni lah bekalan utk susu n ubat aiyan tiap mlm... ada 3 ubat yg msti di amik utk tgh mlm

19 comments:

Aida78 said...

banyaknya ubat dak kecik ni..

norhidana miswan said...

k Aida- itu 3 ubat wajib dia kene amik utk jantung dia, doc kata jgn tinggal walau sekali pun

Qhaifa Nur said...

sarapan pagi akak suka...
sekarang tanam pokok anggur bole hidup...tak payah beli kan..

lieyalatif said...

wahhh menu sedap2 koooo....

tapi aku tertarik pokok anggur merayap tu dana...kalo berbuah tu senang jek petik ikut tingkap n makan kan hahahaahah.....

sian aiyan...kene amik ubat tiap2 ari....harap aiyan cepat sihat dan jantung aiyan sihat mcm kanak2 lain...kite doa same2 key...

Acik Erna said...

salam dana..rajin dana masak ye..acik buat sarapan paling tak rajin..kecuali hari cuti..

ieda said...

aah lah rajin ko masak dik ..
ok lah kan .. makan luar je x tahan skrg nie ..
aloor banyak ubat aiyan .. cian dia .. hurmm memang kena ikut aturan dr .. risau kalau jadi apa2 kan ..

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- sesekali blh la msk sapan kak,grm je nengok pokok anggur tu

Lieya- betul tu beb, rasa cam nk ketuk pintu umah org tu tanya mana dia beli pokok anggur, itulah beb, dr umur 2bln aiyan dh mkn ubt sampai skrg sampai dh senang nk bg dia mkn ubat

Acik Erna-w`slm acik, sesekali rajin lah acik, selalu2 jgn hrp

k Ieda- itulah kak, mmg ikut je arahan doc, utk kebaikan aiyan gk

lizz said...

rindu ngan ayyan...
ermm kemain sedap menunyer...terliur...

ermm ni link blog baru lizz : http://haslizalizz.com/

NM02 said...

teh tarik tu mengancam!

Kakzakie said...

Walau apa pun juga lupa ke terlewat ke apa ubat Ayyan jgn lupa Dana. Harap sampai masa jumpa doktor condisi dia semakin baik.

Cikgu Ma said...

aduh...tyerliur plak nk makan anggur..

ros_reeza said...

wah, siap ada menu diet ye.. Ros pun ada beli nestum tu minggu lepas. konon nak makan tu setiap pagi. emm, seminggu berlalu, tak buka buka lagi.. hihi

me shuhada said...

Dana, sampai bila aiyan kena ambil ubat tu? Mmg kena jg betul2 la eh. Anyway.. sedapnya bekal wpun simple tp kenyang gak tu kn hihihi.

Mimi Fadeli said...

mlm2 tgk mknan jd lapar

izzah said...

Kak..kt mana umah yg tanam anggur tu?aritu ada jiran yg tanam anggur kt umah dia,mmg hidup elok tp bila mkn buah dia anggur tu masam sbb cuaca msia rasanya...

Aida Salleh said...

nampak sedaplah makanan kat madam lim tu...nak trylah...umah saya dekat je ngan aeon au2 tu...:-)

Cho Zila said...

biarlah gambar berkata2 yerk dana... sedap bekalan tu..

lelamaisara said...

banyak jugak ubat ayyan kan kak...
ayyan sihat ke kak?? dah lame tak jengguk sini...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kesian ayyan banyak ubat nk kena makan