teman2....

Thursday, January 3, 2013

main pondok2

as salam sume kwn2,

arini takde cite photo diary, gambar ngak cukup hehehhe... ni gambar aku dh simpan dkt 2-3minggu kot, punyalah lama smpai hampir2 lupa, aku ada pg diy ngn pn Emy, aku sibuk nk cari bakul or kotak utk isi menan aiyan, yg ada skrg nih kecik bebeno...

akhirnya dpt yg dihajati, aku beli murah je rm6.90 kt diy je kan... tp bile sampai2 umah suh aiyan simpan menan2 dia... di hentamnyer bt pondok2 aduhla anak2

muat2 lak tu... aduhla

nampak mama nk amik gambar dia kuar jap... 

nsblah dia tak bwk sekali susu dia dlm tu hehehe

p/s: dh 2hari keje di thn baru asik stuck jem je, nampaknyer esok kene pg keje sblum 6.40... perkh

14 comments:

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..terus jadi pondok!

Kakcik Nur said...

Hahaha... muat2 untuk dia buat pondok2... :)

izzah said...

Comel n besar la bekas ni...suka2...nk kna cari jgk la...kt mana akak beli ni?

Cikgu Ma said...

seronok btol dia main kt dalam tu =)

wahida said...

muat2 ayyan je tu...comel betul...

emy pokden said...

hehehe...mama aiyan kena beli khemah dah ni utk aiyan...

norhidana miswan said...

Daddy Ziyyad- tulah siap blh zip lg

kakcik Nur- hehehe tulah psl

Izzah-cari kt DIY je dik mcm2 bentuk ada

cikgu Ma- mmg pun dik tp skrg akak dh letak barang dh

k Wahida- heheh tu la psl nyer

Emy- ahak2 makngah dia tak bg, umah tak muat katanyer

Mimie said...

bukan men seronok lg die men kan

mamy harraz said...

lawalah kak kotak nih..

tp selamber je aiyan guna buat pondok2 yer..hehe comel je ank bujang akk nih :)

norhidana miswan said...

Mimie- seronok apa je boleh dibt main

mamyHarraz- msti lah lawo mama dia yg plh... dia sume lyn sume jd menan

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ada2 je benda nak buat main ayyan ni :)

ros_reeza said...

budak-budak memang gini .. hihi.. apa je yang dia nampak, dia kan main kan...

intan_blur said...

aiyann..!!!
makin noty la dia..heheheh..
dah lama ahkak x jenguk blog mama aiyan..hehehhe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahaha ayyan ni kan come la main pondok2 tu...