teman2....

Wednesday, January 30, 2013

WW budak gembeng

as salam sume kwn2,

episod utk jln2 kerteh sambung esok ek, ni bt WW keje manyak nih....

mama tak blh tinggi sore skit msti dia bt muke camni, konon2 nk nngis

pastu ttp mata lah nngis... gembeng

21 comments:

mamyharraz said...

hehe sian aiyan kena sakat dgn mama dia..kiutlah awk aiyan :)

Fauziah Mohamad said...

dah2 tak mau merajuk aiyan, meh aunty babap sape yg buat

lieyalatif said...

hahahaha aiyan gembeng manje!!! ni mmg boleh geng ngan dayyan nie...ye laa dana dieorg kan tahap diva kat rumah ni...so tu yg drama king sgt...pantang kite haip laju jek nak majuk n nangis heheeheh

tapi comelkan...mmg selalu jek aku haip kan hahaahahaha

Munnafendy said...

ahhahaa..manja aiyan niii :)

Kakzakie said...

Janganlah tinggi suara dana bila dah tahu dia takut suara tinggi. Kesiannya dia...meh sini auntie pujuk Ayyan..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kasihan nangis... comelnye dia.

norhidana miswan said...

mamyHarraz- lbh kpd ngada2

k Fauziah- heheheh grg nyer aunty nih tau

Lieya- mmg diva terover kt umah tu,tp kadang grm gk bt itu ini ikut suke je

Munnafendy- hehehe dia sorang2 sume manjakan dia itu psl lah

k Zakie- ahak2 best lah aiyan ada org cover dia je

PMDR- kesian tp comel ek

emy pokden said...

cian aiyan..
nnti aunty babak mama yek...

Carlos Santiago said...

budak kecik katakan

Acik Erna said...

comelnya aksi aiyan.

Marsha~ said...

berani mama marah aiyan yeeeeeee.... nanti auntie geget2 mama ye aiyan.... hehehe... puting hijaaaaaaaaaaaaau tu... auntie shukeeeeeeeeeeeeeeee

ros_reeza said...

alahai, kesiannya kat dia.. tak mau nangis2 ye sayang :)

norhidana miswan said...

Emy- eleh aku mana bt apa2

Carlos- bdk bsr kalu bt gitu buruk la pulak

Acik Erna- comel tp geram heheheh

k Marsha- heheheh sesekali kak, tau lah akak peminat kaler ijau,takde puting tu tak tdo lah dia

norhidana miswan said...

Ros-reeza- ala auta je tuh, kadang tak nngis pun

sahromnasrudin said...

ayin tutup mata coz pemalu erk..hihihhh..tp maintain cute taw

lizz said...

rindu ngan ayyan yang comel ni...ololo naper ni...

Daddy Ziyyad said...

hahaha..saya panggil CEMBENG!

Papa Mifz said...

sedang merajuklah tuh yer...hehe

lelamaisara said...

Die manje tu kak...:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayyan ni manje kan hehe

izzah said...

gembeng tu bahasa apa kak?hehehe...sorry...xtau...