teman2....

Wednesday, September 12, 2012

WW akhirnya dia kuar jugak

as salam sume kwn2,

edisi WW kali ni edisi hepi sgt ehehheheh...
akhirnya gg si Aiyan tumbuh gk, ahak2... akhirnya


nmpk x? tp gg dia senget la... aduh nsblah gg susu kn


p/s: kt opis ni ada 3 org lg kwn yg sama2 ada anak kecik, suke borak2 psl anak masing2

22 comments:

intan_blur said...

slm kak n aiyan..
alaaa..dia dah tumbuh gigi la diaa..
nnt jgn gigit2 ibu okey.. ;)
rindunyee kat aiyan..

Munnafendy said...

mcm2 la die nk gigit karang ni :)

nur anis said...

yeayyy..boleh makan ayam goreng..hehe

Deq's Qienz said...

aloloo..nt senang nak makan benda² keras..hehee..cayalahh babay :)

norhidana said...

Intan- dik,tinggal lah hp kt akak, ni no phone akak 0137890798... rindu kamu gk

Munnafendy- blm ada gg pun dia kjenyer ggt org je dik... dh ada gg nih tak tau lah apa jd

norhidana said...

Nur Anis- heheheheh.... skrg ni apa org mkn sume dia ckp `nakkkkk`

Deq`s Qienz- itulah,takde gg pun sume dia bedal

kakcik said...

Senang Aiyan nak gigit nanti. :)

Acik Erna said...

akhirnya..kerana ibunya sabar menanti..senang aiyan nak makan nanti

norhidana said...

kakcik Seroja- skrg ni pun kejenyer menggt je kakcik, tak pdn ada gusi je

Acik Erna- alhamdulillah.... skrg ni pun sume dia nk mkn

izan mama mia said...

dmm tak nak tumbuh gg ??

norhidana said...

Izan- takde lak dmm... mintak2 jgnla dmm

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah....
lepas ni aiyan kena rajin gosok gigi tau.....

Che Rosliza Che mat said...

nak tumbuh gigi dah kikiki

Kakzakie said...

Kalau dia jalan dulu gigi lambat dan sebaliknya kata org tua. Tak kisahlah dana cepat ke lambat janji sihat sudah...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

haha, sianpla mommie nnti..
marah sket rayyan gigit ler.. hahahha

mamasuri said...

hehehe...akhirnya tumbuh jugak yek...
sama2 ngan awek tumbuh gigi ni...hehehe...siap sedia lah ko..confirm puting botol bertukar selalu...

norhidana said...

k Qhaifa Nur-heheheh kuar pun blum kak, baru nmpak skit camne nk gosok heheheh

Che Rosliza-akhirnya

kak Zakie- aiyan sume lambat kak heheheh tp alhamdulillah msh ada perkembangan yg positif

k Leily- hehhehhe skrg nih pun dia rajin menggt

Emy- itulah, jeles awek dh ada gg banyak dh... tp takpe, ni dia baru nmpak skit gg nyer

lieyalatif said...

yeay!! aiyan dah tumbuh gigi...siap laa ngap ngap ngap org yeak aiyan..sape2 yg kaco aiyan geget jek ekekekekeekekkk

norhidana said...

Lieya- huhuhu akhirnya... pttlah skrg kalu dia geget org sampai meleleh2 air liur

LYAfrina said...

yeayy!!!!!
jd lps ni hati2 mama+papa..nnti aiyan ngap mama+papa

Cho Zila said...

ayyan tumbuh gigi yerk.. akak dulupun tak sabar nak tunggu..

ct rahani said...

pasni abis sumer yg dia nampak jadik mangsa gigitannya.. tunggu jelah kan aiyan.. hehe..