teman2....

Monday, September 24, 2012

Aiyan in action

as salam sume kwn2,

ujung  minggu lps takde lah apa2 sgt aktiviti, sabtu kan papa keje, nk supink pun dh ujung2 sblum gaji nih mmg takde lah kan heheheh... ahad tu ada gi knduri kawin kt umah kwn edy kt gambang, tambah sejam dua lg blh sampai kerteh... tp kan, gambar kawin ada kt hp edy ngn mak tek lupa nk bluetooth, esok lah ek... arini meh lyn aksi Rayyan Izzan... mcm2 peel dia skrg nih ada je nk di buatnya... gasak lah kan heheheh

pantang org puji dia msti tayang gg... nyampah

see2 gg nyer yg senget tuh... sgt terserlah

mule2 bg dia menan bakul tu sbb takmo bg dia kaco makngah bt popia nestum tp last2 kalu ngajuk bt main bakul tuh

ada je yg bt kami ketawa...

bls dendam... aritu katak ni tindih dia... ni dia balas balik


p/s: resepi kek coklat kukus

1cwn gula, 1 cwn susu pekat, 1 cwn susu cair, 1 cwn koko, 1 cwn minyak masak = masakkan semua bahan2 nih n kacau bile dh sebati matikan api,
3 biji telur pukul sampai kembang, masukkan dlm adunan td... gaul2... pastu masukkan 11/4cwn tepung gandum n 1sudu kecik soda bikarbonat +1sudu kecil baking powder=gaulkan semua bahan2 tu sampai sebati pastu masukkan dlm bekas n kukus kan selama 40-60minit ikut pd bekas tu yek... itu je... selamat mencuba..

20 comments:

mamyharraz said...

amboi tayang gigi dia tu comel.
sy amik resepi kek kukus ni ya kak :")

Azian Elias said...

seronok tgk dia active..

mama aryan said...

macam2 aksi dia yer..comel2

norhidana said...

mamyHarraz- heheheh comel lah sgt gg senget tuh, ye amik n selaamt mencuba

k Azian-alhamdulillah kak...

mama Aryan- hehehe bdk2 mmg gitu kn

Qhaifa Nur said...

aiyan malu yup sbb tu tutup muka dgn bakul......
comel aiyan macam gitu......

mamasuri said...

ini budak semakin membuas....hehehe

norhidana said...

k Qhaifa Nur- hehehe malu lah sgt tuh

Emy- mmg pun,ada je bnda yg nk dibuatnyer... tp bgs gak senaman utk makngah

nur anis said...

huhu..cepat aiyan...balas balik kat katak tu cepat...

norhidana said...

Nur Anis- heheheh... nsblah katak tu tak blh nk bt apa2

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum...
wahhhh... clever aiyan... :) mcm2 perangai aiyan skrg kan.. comel dak ni..

Cho Zila said...

ala dah tumbuh gigi... nanti kita nak makan sedap2...
dia memang suka merajuk sebab dia tahu ada mak sedara dia pujukkan...
kataktu besar yerk.. sedap peluk tu...

norhidana said...

k Jassnani- w`salam... alhamdulillah kak

norhidana said...

k Chozila- aah tp gg nyer senget kak heheeh buruk btl... mmg beso cam katak rasaksa

lieyalatif said...

ye la dana...dah jelas lagi nyata gigi aiyan senget heheheeheh...alah takpe kooo....comel ape...nanti dah besar tumbuh gigi betul okey tuuu....siap le ko, lepas aiyan asah gigi die gigit sorang2 kat umah tu heheeheheh....

pic balas dendam kat katak tu cun....siap le katak gergasi aiyan akan lenyek kooo....

norhidana said...

Lieya- heheheh mmg skrg ni keje dia menggt je, sapa halang dia kene ggt, tak kisah kt mana pun, kadang2 kt kepala, kaki, tgn, jari... sume lah... heheh ni kalu dh pandai jln tak tau lah aku camne jd umah aku nih

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lama tak dengar cerita aiyan, lama tak singgah sini, hari ni baru dapat singgah :)

oo kacau mak ngah ye. nak kena puk ni... hehe

Dee said...

alolo..dah nak tumbuh gigi..menggigit jelah tu nanti keje dia..hehehe..

Che Rosliza Che mat said...

memang nampak gigi yg tumbuh senget hihihi...cute jer rayyan...

lelamaisara said...

makin tembam plak tgok ayyan tu..ibu kasi makan ape la tu..:)

intan_blur said...

ya Allah..ya Allah..aiyannn..sume aunty tgk pic aiyan nak tegelak tau..
tibe2 teringat ank2 kat umah.. ;(