teman2....

Friday, September 7, 2012

jamuan raya seksyen Kartografi

as salam sume kwn2,

salam jumaat kwn2, aku msh hutang ngn korng gambar sambutan raya jupem, asik lupe je nk bwk memori kad, tp ni aku share ngn korang jamuan raya seksyen aku, gambar tak banyak... maklum masa tu perut tak berapa sihat...

pesara2 n bekas warga karto pun kami jmput

sate antara yg jd tumpuan

lemang n rendang ayam

unit kami kene sediakan laksa johor

dessert yg skit je, huhuhuhu tp boleh la

sate dlm bekas sebelum abis di tapau huhuhui

ni makanan ngn aku share ngn emy heheheh 

tp aku cume sempat mkn soto ayam, sate ngn laksa johor skit... pastu balik umah sbb perut bt hal... mmg seksa tak rasa nikmat sume makanan tu

15 comments:

kakcik said...

Antara laksa johor dan sate, kakcik akan pilih laksa johor. :)

mamasuri said...

kantoi mangkuk laksa johor aku yg paling byk..hahaha..sedap nyer laksa johor tu..nnti ko belajar cara nak bt ye nah..pahtu bagi aku makan..ehhehe

Che Rosliza Che mat said...

Cepat betul sate habis kikiki

lieyalatif said...

uih meriah kooo...betul tu dana, mesti sate ade kan kalo ade jamuan raye...tu jugak la yg jadi tumpuan....agak2 ade lebih tu ape lagi tibai arr tu di tapau ekekeekek....

Kakzakie said...

Banyaknya makanan dana pulak perut meragam ye. Rugilah..

Zana Md Nordin said...

tu dia....
ko pun update citer open house office yerk...sama cam lieya..
kemain byk makanan hah!
yang penting...sate ada...harus ler kannnn

:::aZiE::: said...

sedapnye laksa johor tu.....sedapnyer

Qasey Honey said...

sedap2 makanan tu semua...ruginye kan bile sakit perut pulak time2 gini..hilang kejap nikmat makan..take care ok...mkn ubat ehh..

Qasey Honey said...

sedap2 makanan tu semua...ruginye kan bile sakit perut pulak time2 gini..hilang kejap nikmat makan..take care ok...mkn ubat ehh..

mamawana said...

Assalam,

Saalam Syawal.

Hmmmmm.sedapnyer satay, sedapnyer lemang, sedap nyer rendang....semua sedaaaaappppp tuuu.

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/09/ber-open-open-house.html

norhidana said...

kakcik Seroja- heheheh dana anak pilih dua2

Emy- ahak2... alamak nk suh belajar bt ni yg pyh wei

Che Ros- hehehe abis sbb ramai yg tapau bwk balik kak oi

Lieya-heheheh kire hidangan wjb sate tu kan, aku tak nyempat tapau apa2, perut tak elok sume spoil

kak Zakie- mmg rugi tp nk wat camne kak, redha jelah

Zana-heheheh pasni tinggal umah kwn2 je kot nyer OH

Azie- sedap cukup sumenyer

Qaseh Honey- heheheh nk wat camne kak, tpaksa redha je lah ngn dugaan Allah

mamaWana- w`salam, heheh senang cite sume sdpkan

norhidana said...

kakcik Seroja- heheheh dana anak pilih dua2

Emy- ahak2... alamak nk suh belajar bt ni yg pyh wei

Che Ros- hehehe abis sbb ramai yg tapau bwk balik kak oi

Lieya-heheheh kire hidangan wjb sate tu kan, aku tak nyempat tapau apa2, perut tak elok sume spoil

kak Zakie- mmg rugi tp nk wat camne kak, redha jelah

Zana-heheheh pasni tinggal umah kwn2 je kot nyer OH

Azie- sedap cukup sumenyer

Qaseh Honey- heheheh nk wat camne kak, tpaksa redha je lah ngn dugaan Allah

mamaWana- w`salam, heheh senang cite sume sdpkan

ct rahani said...

sedapnya satey.. lama x pekena satey nih.. memang la dana klu perut ngah meragam nampak makanan yg banyak pun x terliur.. hehe..

ct rahani said...

sedapnya satey.. lama x pekena satey nih.. memang la dana klu perut ngah meragam nampak makanan yg banyak pun x terliur.. hehe..

intan_blur said...

ya Allah..meriahnye kak oiii..
xmo mamam byk2..syer sini sikit