teman2....

Tuesday, June 28, 2011

opak ubi pedas n kerepek tempe pds

as salam sume kwn2..

asik bt post tanpa gambar je kan, mlm ni jom kite lyn gambar2 hehehe
ujung minggu lps kan aku balik kg, ahad pg tu balik kl semula n ada bnti kt rnr pagoh
mcm biasa msti aku beli nasi ambeng nyer... kt kedai yg zana rekemen kt aku.... mmg best n terbaik ns ambeng nyer

tp kali ni nk tayang opak ubi pesas ngn tempe pedas yg aku beli kt kedai tu... mmg best, rangup lg n terbaik lah.. tak b tengik lg mmg lama dh tak mkn,lg2 kerepek tempe... dulu mak aku rajin bt time raya tp skrg nih dh takde dh,males katanyer...

tak rugi beli pagoh,lgpun kt bt pahat banyak perniagaan iks makanan ringan


p/s: ni antara makanan org jawa selalu mkn n selalu jumpa kt johor je

12 comments:

Lelord said...

kalau nk raya akak mmg akan borong kerepek kat pt raja

norhidana said...

k lelord- ye ye sama lah kak, dana kalu raaya mmg cari kepek2 kt situ, kalu tak dana abah la msti beli situ, senang

NM02 said...

ai suker kepek tempe tu tau. makan ngan nasi sodap...

Kakzakie said...

Kakak selalu beli di Azhar Foods. Kalau nak Raya lagilah banyak tau. Sedap rasanya ada pedas-manis. Kakak suka. Ada setengahnya + kacang tanah goreng + ikan bilis pun sedap juga kan...

norhidana said...

k nieza- betul kak,lg2 kalu yg ada pedas2 gitu mmg ngam

norhidana said...

k zakie- betul tu kak, dana rajin gk beli kt azhar food tuh tp kadang kalu tak sempat beli suh abah je beli situ... tp dkt2 situ kn banyak kilang2 iks yg jual kepek gini kn kak

Citarasa Rinduan said...

pengsan kalau singgah ke blog dana

aduh....
dana.. tempe tu mmg menikam ke leherku..

norhidana said...

k ayu- heheheh alah sesekali je kak

tempe tu mmg sedap kak, rangup lg... rugi beli skit tp beli banyak2 kang tak sempat nk abis lak dh kene bpantang hheheh...

sahromnasrudin said...

sambal tempe adalah kesukaan saya..memang tak sah kalau tak bertempe huhhuuhhhhhh

sahromnasrudin said...

sambal tempe adalah kesukaan saya..suka sgt..ia adalah makanan tradisi keluarga kami

sahromnasrudin said...

sy pelik..nama komen sy tak masuk huhuhuhhhh

norhidana said...

en sahrom- sambal tempe mmg sedap,mkn ngn nasi panas2... tp ni kepek tempe lg best sedap2 layn tv blh mkn...
blog ni biasa la en sahrom... kadang2 tak berapa btl