teman2....

Tuesday, June 21, 2011

sesuatu yg sgt melegakan

as salam sume kwn2...

smlm aku cite psl manik yg bt mood spoil, arini aku nk cite hasilnyer bile baju tu dh siap...
rasa lega betul sbb pasni blh dh kms2 manik tu letak dlm kotak suh dia duk diam2
blh la aku lak rehat2 tnpa memikirkan dia lg... nyeh2

ni lah hasilnyer... lega sgt2

bhg tgn...

ni lak bhg bwh baju...

p/s: lega sgt2 hati aku, n bile tuan nyer baju ckp sgt puas hati n nk tempah lg... tntu aku lg hepi...

10 comments:

zee said...

Dah siap, canteknyer..ni dana amik brp kalau design camni? pas ni dh leh berehat sambil menghitung hari utk menyerah diri..hihihi

sahromnasrudin said...

cantiknya...awk sgt berbakat...syabas ya...

norhidana said...

k zee- tq kak... kalu dsign penuh camni kt tgn ngn bwh baju dana amik dlm rm175-200 kak... ikut gk pada brg yg gune...pasni mmg nk rehat2 je kak

norhidana said...

en sahrom- time kasih, alhamdulillah bakat yg Allah pinjamkn kt saya,...

NM02 said...

ya Allah nok, kau buat dengan pewut yg memboyot tu? kelas kau nok... tabik spring la...

Amy Syaquena said...

Shantiknya sis , kalau saya pun memang puas hati..kalau dekat boleh tempah jugak..serius sis memnag shantik , kemas je

Lelord said...

huhuhu sempat lagi tu

norhidana said...

k nieza- huhuhu mmg kak mcm2 gaya nk siapkan baju ni... toce2 kak..

norhidana said...

amy- tq... kalu jauh pun blh tempah sbb akak biasa gk dpt tempahan melalui pos cume skrg nih tak berani nk amik lg heheheh...

norhidana said...

k lelord- kalu iktkan mmg takmo amik tp pkr2 balik rezeki, lg pun customer ttp yg tanya...