teman2....

Thursday, June 9, 2011

masak lemak cili api seafood (ketam+udang+sotong+ayam) kcng pnjang juga tomato

as salam sume kwn2...

korang sume msk pe mlm ni? cewah mentang2 lah aku ada skit rajin itu yg menayang ek
sabtu lps ada beli udang ngn sotong kt psr tani, dsebabkan esok sampai ahad nk balik kg edy
so abiskan la stok lauk dlm peti... itu yg tibe2 tingin mkn msk lemak cili api..

disebabkan mls nk msk syr so campurkn sume dlm ni...

p/s: heheheh korang jgn marah ek skrg tgh rajin msk nih, kalu tak haram

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

agak2 kalau kak mengandung, kak rajin macam awak tak??

peeh!!!!!!ketam

Lelord said...

wahhhh!!

hehhehe umai mintak adik ke ayu

Kakzakie said...

Bila nak ikut selera dah lupa kolesterol segalanya kan. Kakak pun sama juga. Lepas makan kena senam pulak ye Dana...

Marsha~ said...

sedapnyeeeeeeeeeeee.. saye suka ketam sangat!!!!

norhidana said...

k ayu- msti rajin kot kak...sbb skrg pun mmg akak hari2 msk... ketam tu sekor je kak tp belah banyak2 hehehe

norhidana said...

k lelord- heheheh abis akak lg lah msk yg best2... sesekali nk tunjuk skill gk

kalu umai tak mintak adik, mamanyer yg nk lg kn

norhidana said...

k zakie- heheheh sesekali kak,nnti dh kene pantang dpt tgk jelah... mentang2 dh lps cekup ngn doc mkn ikut suke, bile nk jmpa doc je jaga mkn beria2 hehehe

norhidana said...

k marsha-hehehe saya pun suke ketam tp tak blh mkn selalu sbb ada alahan.. sadis