teman2....

Sunday, June 26, 2011

maaf kawan2

as salam sume kwn2...

maaf ye aku menghilangkan diri agak lama
maklum pagi kamis aritu aku kene thn kt wad HKL lg
sbb BP yg tinggi doc suh msk wad... alahai nsb lah 2hari je
jumaat ptg pas kuar dr wad, tunggu edy balik keje balik lak kg kt johor
sambil nk jumpa family n sambil nk amik air selusuh yg suh atuk aku btkan

apa pun maaf ye kwn2 aku senyap seketika, juga tak dpt berblog walking
ahad ptg ni baru sampai kl,nnti aku akan berkunjung ke blog korang ek..

6 comments:

mamasuri said...

ala relaks lah beb...hehehe..

sahromnasrudin said...

takpe..yg penting take ur time jaga kandungan itu..

kami doakan awak sentiasa berada dalam keadaan baik dan dilindungi Allah SWT

norhidana said...

emy- uhuk2... rilex ko kata

norhidana said...

en sahrom- ye ye tq, tp kadang pnt jugak bile asik kene kuar msk wad

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam dana...
lorr.. kena tahan wad ker? jangan stress2 sgt yer.. tenang2kan fikiran supaya BP tak naik lagi.. hehe.. sebulan lagi ye due dana? bersalin kat mana nanti?

norhidana said...

k madiha- itulah kak dh 3 kali msk wad kak, dh naik muak bosan gitu... asik tgk org sakit je kite lak yg rasa cam nk skait lak...

insyallah bln dpn kak, kene paksa bersalin 38minggu... dana bersalin HKL je kak, senang dh ada rekod kt sana