teman2....

Monday, June 20, 2011

peristiwa yg blh bt pagi aku spoil

as salam sume kwn2...

cite pagi sabtu yek, pagi2 lg n lum sapan lg sambil tunggu edy mandi utk pegi keje...
konon2 fresh la pagi2 dh menjahit tp bile dh bt keje kalut gini lah jd nyer...
nk mrah, tak tau nk mrh kt apa sbb diri sndiri yg cuai... alahai

kalu korang... musti korang grm gk kn


masa ni mmg rasa cam nk biarkn je... sakit ooo ati

edy kuar dr bilik air terus dia tlg sapukan n letak dlm bekas ni...

p/s: aku ni kalu iktkan mmg agak kureng sbr skit ahak2... nsb la edy ni jns yg cool je

12 comments:

Citarasa Rinduan said...

adikku dana..

aduhai.....
sabar yer dik..
nak marah siapa pun tak tahu..

tak apa,.
lain kali hati2
mujur edy memahami

mari kak tolong kemaskan lepas tu, cabut bawa balik rumah.. hehehe

♥MiZz-siHa♥ said...

sabo je la eah...nak marah pon xtau nak marah kat sape..
yg pntng cool...hehe

norhidana said...

ye akak ku syg...

heheheh itulah mrh diri sndiri jela kak
dh sndiri slh hehehe

edy mmg jenis yg cool je kak,dana yg jns kurang sbr skit, heheh akak nk tolong dana kms umah ek jgn kak kang akak kepenaten

norhidana said...

mizz-siha- heheheh yelah nk mrh kene mrh kt diri sndiri jelah... heheheh

tp nsb dh siap jht dh bajunyer lega

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..pasangan kita adalah pelengkap bagi kehidupan kita

norhidana said...

en sahrom- ye betul... bersyukur sya dpt suami yg banyak perbezaan ngn saya...

NM02 said...

kalu aiiiiii...




ai vacuum jek

Kakzakie said...

Mungkin kerana pembawaan Dana. Kena sabar sikit sayang.... Kesian abang awak tu.... Taka pa lepas ini jalin semulalah manik yg tumpah dan asing-asingkan....

Amy Syaquena said...

alahai sabar dear mungkin pembawakan budak kot... kesian kat abang awak tue...

norhidana said...

k nieza- heheheh itulah hakikatnyer mmg nk bt gitu tp syg lak... itu yg biar je heheh

norhidana said...

kak zakie- heheh bkn pembawakan pun kak, dana mmg camtu agak kurang sbr,kalu jd camtu selalu dana biar je sampai hati yg sjk baru kutip blik...

norhidana said...

amy- hehehe, alahai nsb la cik abg tu mmg dh phm beno ngn bini dia ni yg kurang sbr..