teman2....

Wednesday, June 22, 2011

kaki comel ku yg comot

as salam sume kwn2..

selalu takdenyer aku nk rajin gini bt entry kn
tp kali nih nk bt gk, ingt tak 2bln lps rasanyer aku ada tayang kaki aku yg membengkak
tp masa tuh bile mlm tdo tingikan kaki pagi tu blh surut spt sediakala... 
tp skrg, tdo tinggikan kaki ke,urut ke bt apa ke mmg takdenyer nk surut
mmg membengkak mcm belon dh, bak kata adik aku dh cam kaki doremon... cit
mak aku ckp, ni tunggu masa bersalin jelah baru surut... ayak

6 comments:

zee said...

Dana, org tua2 ckp, kalau kaki sembab n then tiba2 surut..ha tu tanda dh nak bersalin la tu..

Kakzakie said...

Tapi kena jaga juga Dana. Masa tidur angkat kaki. Dalm office pun kalau boleh bersila atas kerusi macam kakak buat je. Siapa peduli....

Bila dekat nak deliver mesti susut sikit...

lieyalatif said...

mmg dana....tgu bersalin dah la karang baru surut...takpe...dugaan ibu mengandung mmg camtu...sume kepenatan dan kesakitan tu besar pahalanye....taklame lagi si comel ko nak keluar tu...lepas ni selamat tak tido mlm la yeak...ekekeekekekeke.....

NM02 said...

ha...... dah dekat kot ni....


jaga2 cik salmah...

sahromnasrudin said...

itulah namanya seri org pregnen kan :-)

norhidana said...

en sahrom- ye ye seri saya skrg ni hehehhe

k nieza- heheheh ye kak mmg sntiasa berjaga2

lieya- ye kwn ku,hrp2nyer gitulah...moga besar pahala nyer yek.. pasni mmg selamat lah utk kekurangan tdo...

k zakie- ye kak,mmg bt jugak kak skrg nih,cume nk bsila kt krusi ofis tak muat sbb skrg dh beso beno hehehe

k zee- alahai...ada gk membe2 ckp gitu... duk menunggu gk tanda2 ngn sbr2 ni