teman2....

Wednesday, June 15, 2011

aku yg bolat n membesar...

as salam sume...

korang musti lama dh kn tak tgk aku enteprem kn, heheheh mari2 tgk gambar terbaru aku yg baru je pas di amik oleh pn EMy... setelah di suruh oleh aku... hehehe saja nk simpan gambar ni bt kenang2an...
gambar ngn perut bolat... tp kadang2 aku perasan cam kecik je prt aku tp pn EMy selalu ckp besonyer na... tp aku menafikan tp kalu tgk kt cermin... aah ek beso lah.. heheheh

tak abis2 ngn peace 

gaya ala2 sopan gitu

betapa aku nk gk org nmpak perut aku yg boolat...

p/s: bile tgk gambar ni mmg btl la kata pn emy, perut aku mmg besoooo... heheh

17 comments:

mamasuri said...

tau takpe...hehehe...nnti dah beranak mesti rindukan gambar bolat ni...hehhee

norhidana said...

emy- heheheh... aah kan, musti rindu nnti itupun kalu aku dpt kecik skit la hehehe

Marsha~ said...

ha ah lah..... besarnyeeeeeeeeeeeee perot... baby besar mana ni??? huhuhu

Lelord said...

wakakkakaa btul arr marsha...aku tgk kemain beso perut dana, x sabo lak nk tgu bb kuo

Citarasa Rinduan said...

tu dia..

dana... mmg comelnya perut kamu

berapa berat badan kamu skrang??

norhidana said...

k marsha- hehehheeh alamak mmg sahih la beso beno prt dana nih... tak tau la bby besar mana, kalu tnya kt nurse dia tak bgtau pun brt baper...

norhidana said...

k lelord- hehehe sbr ye kak, dana ni lg bdebar2 nk tunggu bln julai nih, tak dpt nk gambarkn perasaan ni... huhuhu

norhidana said...

k ayu- heheh comel yek... huhuhu berat ek mmg dh terlebih2 brt pun kak... dh 100+ dh kak... alahai

zee said...

Kelakornyer muka mak budak ni..mcm2 aksi..hihihi
pe2 pun comei la dana, jeles ai nengoknyerr..

sahromnasrudin said...

mesti baby lelaki kan...hehehehe..tahniah sekali lagi dr saya...

norhidana said...

k zee- heheheh dh biasa bt aksi gile2 time amik gambar kak... tq kak comel ek dana, jgnla jeles kak mana tau tak lama lg akak lak jd comel cam dana

norhidana said...

en sahrom- heheheh mana tau ni bby boy?time kash

Kakzakie said...

Dana.... bestnya dah besar sungguh. Bila duenya? Kakak suka sebab Dana sihat tak ada alahan itu-ini. Mesti tendangan dah jelas kalau dah besar macam ini. Sukalah kakak Dana....:)

NM02 said...

aloh aloh... sangat cute maaaa... suker tgk ibu mengandung tau. sangat comel nak2 bila tgk dorang jalan sambil pegang perut...

teringin nak rasa kenikmatan mengandung

norhidana said...

k zakie- due nyer insyallah bln dpn kak... sihat dr luaran dalaman tu kak, ni asik kuar msk klinik ngn hospital kak... dana tak alahan tp ada masalha BP kak hehehe

norhidana said...

k nieza- heheheh cute ek sbb tmbh boolat... tp dana ni kire gumuk gk kak kalu kadang tgk yg kurus2 tu comel je prt diaorang... insyallah ada rezeki nnti akak pun akan rasa jugak... dana doakan

ZanaNordin said...

comellll ooo kamu dana
jelesss plak aku tengok..
nak gark rasa balik perut camtu...
hik hik hik hik