teman2....

Wednesday, June 22, 2011

bubur jagung+sagu

as salam sume kwn2...

pagi2 ni dh cite psl makanan lak aku ni ek, nyeh2...
sabtu ptg balik dr menengok wayang KL gangster kt jusco balakong
balik2 umah lapo lak, pastu baru ingt dlm peti ais ada jagung...
apa lg jd lah bubur...

mkn ngn roti mmg ngam kn...
p/s: time2 rajin nih blh la msk, lgpun pas2 ni tak blh mkn kn so kene lah msk skrg ni mana2 yg tingin

9 comments:

Kakzakie said...

Ohhh..... nak makan semua sebelum baby keluar ye. Pandai betul Dana nie.

Citarasa Rinduan said...

dana--
suka tau..
buat kak kecur

NM02 said...

saya suker makan jagung, tapi tak suker masakan atau minuman yang ada jagung. contohnya abc, bubur mcm ni...

zee said...

Dapnyerrr..

norhidana said...

k zakie- heheheh ntah dpt ntah tak kak, mcm angan2 je

norhidana said...

k ayu- alah kak apa lah sgt dana msk biasa2 je... (heheeh jgn riak2) nnti2 dah pantang akak tgk lauk dana pun tak selera

norhidana said...

k nieza- kire akak suke yg ori ek kak, mcm jagung rebus atau jagung bakar gitu...

norhidana said...

k zee- heheheh.... kalu simpan dlm peti sejuk2 lg best kn kak

sahromnasrudin said...

sy suke bubur jagung nie...mmg suke sesangat..ia tersangatla sedap :-)