teman2....

Thursday, June 2, 2011

mari layan makanan cara minang...

as salam sume kwn2...

tgri td korang mkn apa?msk sndiri or beli je? mkn di kntin ofis, di luar atau bekal?
aku arini ngn pn emy try makanan minangkabau, restoren nyer kt kg baru btl2 simpang dkt ngn hospital...
besar restoren nyer... sampai aku ngn pn emy seram gk lah nk try... heheh tp sbb paking dia yg luas mata memandang kami pun try lah...

biasalah mkn cara minang kn dia hidang banyak2 tu kan lauk... mule2 mcm tkt2 gitu lah kami hehehe
tgk je masa dia ltk lauk yg pelbagai... sume ada dr seafood sampai dging, ayam tp kami cume mkn yg biasa2 je... tp last pncuci mltnyer mmg best.. apa ntah namanyer n pn emy mkn tapai pulut sedap mns...

sebahagian je lauk yg sempat snap... 


p/s: kami mungkin tak berapa serasi ngn makanan minang kot, tp blh la kalu nk cube lg

4 comments:

zee said...

Umaaihh, byknyer lauk pauk..
Agak2 kalau makan udang tu brp ler harga dia ek..

Lelord said...

yg sekeping dlm pic tu ape? paru ek

norhidana said...

k zee- kalu iktkn banyak lg lauk tu cume tak sempat nk snap dh letak tepi2... udang tu pun dana duk usha2 tp tkt nk mkn... last2 masa byr tu tanya kt adik tu bper harga dia ckp rm13 je... huhuhu rugi tak mkn

norhidana said...

k lelord- yg sekeping kaler coklat tuh tak silap kulit lmbu goreng kot kak... sume bnda yg pelik2 kami tanya apakah itu... hehehhe