teman2....

Monday, June 6, 2011

satay station

as salam sume...

salam pagi isnin sume, selamat bekerja n selamat bercuti mana yg tgh cuti2 al maklum cuti sekolah lg kan...
arini aku bz kene gi HKL nk kene amik BSP amik drh kt jari yg 4kali sehari tuh... uhuk2 dugaan betul
kali nih nk cite psl tingin  mkn satay station, ni cite minggu lps la nih... konon2 tingin nk mkn satay yg gebus2 tu
balik keje tuh pas gi kinik sbb batuk n selsema gi lah ke satay station caw setiawangsa belakang sekinchan ikan bakar...
dek kerana tamak oder sampai 20cucuk pastu siap oder satay hati 5 cucuk... ingt satay hati tu kecik rupenyer... bapak bso... last2nyer mkn tak sampai 10cucuk dh suh bungkus... seeh...

gebu2 kan satenyer harga pun 90sen..mahai


   
besar gile sate hati.. mmg tak termkn

8 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...

mahalnya sampai cecah 90 sen huhuhhuu..satay hj samuri pun baru 60 sen hhuhuhuhu.....

cekik ayam betul la ....

Kakzakie said...

Sajalah dia buat besar sebab nak jual mahal-mahal. Bawa balik bungkus boleh makan lagi bila dah panaskan...

mamasuri said...

terliur aku tgk satay hati tu..bila nak ajak aku g makan ni makcik???

zee said...

Waah, terliurnyer nengok..gi kl harus cuba ni..

norhidana said...

en sahrom- hehehe dulu mule2 mkn rasanyer baru 70sen, pastu naik skit2, sampai laaa ni dh 90sen...

mmg tercekik sbb tu nk mkn situ time btl2 tingin je...

norhidana said...

k zakie- itulah mmg besar2 sataynyer kak tp hrga dia naik mencanak2 itu yg kadang2 nk tercekik hehehe...

bwk blik umah yg satay ayam+daging tmkn tp satay hati tak abis gk...

norhidana said...

emy- heheheh buleh2 tp kene pg ujung minggu sbb dia bukak ptg kul6 sampai mlm....dia nyer mee rebus pun sedap

norhidana said...

k zee- mmg harus cuba nih kak...