teman2....

Wednesday, June 8, 2011

mamak, roti nan garlic cheese 1...

as salam sume kwn2...

korang suke tak lepak kedai mamak? msti ada yg suke n tak suke kan...
dulu pun aku tak suke gk dek kerana mcm2 hal yg aku dgr tp skrg ni aku lyn jelah...
aku suke lyn roti dia, dr roti canai, roti telur mcm2 roti n skrg roti nan...
tak tau lah naper suke beno aku ngn roti nan garlic... tp aku tak suke lah ayam tandori tuh...
nk bt sndiri tak reti,, suh la en mamak bt ek

aku paling suke sos yg sebelah kanan tu... apa nama dia ntah yg ada rasa pudina tuh... best

12 comments:

Kakzakie said...

Dekat tempat kakak ada juga style dia masukkan dalam tempayan besar yg macam kat Mekah tu.

norhidana said...

kak zakie- ye ye mmg di msk kt tempahan besar kak...

NM02 said...

ai panggil tu kuah daun. hehehe

norhidana said...

k nieza- kuah daun ye kak.. tp mmg la sbb kaler dia ijau gitu kan... rasa pudina dia segar je

Amy Syaquena said...

Amy kureng sikit makanan mamak nie , kalau makan pun mee goreng mamak je..

norhidana said...

amy- hehehe itulah dulu akak pun kureng suke tp skrg nih lyn gk lah suke yg roti2nyer... heheh nama pun mee grg mmk ek msti kt mamak lg best kn

Citarasa Rinduan said...

dana...

aduh... asyik tayang makanan... buatkan kakak ko nie gunda gundawan...

hhehehe..

lapor dik!!!

sahromnasrudin said...

roti boom jugak yang paling saya suka..enak dimakan begitu sahaja heheheheee

norhidana said...

k ayu- nyeh2 sesekali kak...sbb lum ada bt aktiviti yg best2... aktiviti mkn je yg best heheh

norhidana said...

en sahrom- saya suke roti boom gk tp kalu kt mamak dia letak gule, itu saya tak suke... heheheh

chichi said...

sedapnye...kalau ada ayam tandoori pon sedap kak

norhidana said...

chichi- heheheh akak kureng minat ayam tandoori kt kedai mamak ni... ntah naper heheheh