Monday, November 11, 2019

TAHNIAH RAYYAN IZZAN

As salam semua kawan-kawan,

Hari ini lambat sikit buat entry, pagi ini ke sekolah untuk menghadiri majlis Anugerah Cemerlang 2019.  Alhamdulillah si budak gendut dapat lagi anugerah cemerlang dalam matapelajaran matematik dan bahasa melayu.  Tahun lepas dia dapat nombor 1 di kelas dan cemerlang matematik tahun ini tambah bahasa melayu pulak.  Syukur , tak sia-sia dia selalu tolong bacakan sarikata kat tv.  

Aiyan dapat ikut pada kategori PPKI bukan aliran perdana ya, PPKI cara pembelajaran nya lebih mudah dibandingkan aliran perdana.  Doa mama papa moga aiyan akan terus cemerlang dalam akademik dan kokurikulum lain. Cuti sekolah nanti kita kena banyak buat latihan untuk bahasa inggeris dan pendidikan islam. Apa pun mama tetap bangga pada aiyan, mama pun masa sekolah dulu tak merasa dapat naik pentas masa anugerah cemerlang tau. 


2 minggu lepas cikgu ada bagi surat beritahu 11hb cuti pada murid yang tak dapat anugerah, ingatkan dia pun tak dapat juga.. khamis lepas baru dapat surat jemputan ini

masa ini dia kene duduk belakang sekali dengan semua murid yang dapat anugerah, dia tak perasan pun papa amik gambar dia
3 orang saja yang dapat untuk murid tahun 2 ppki, 2 orang dari kelas 2B
nampak kan dia tu, sopan je menunggu giliran atas pentas
mesti dia pening nk pegang macamne tu heheheh


tak sempat senyum heheheh.... nasib tak jatuh yang dia pegang

Tahniah Aiyan.... 
moga tahun depan dan akan datang dapat lagi anugerah, janji ada usaha

suruh senyum

majlis awal hari ini, kul 10 lebih kami dah sampai opis


majlis tak abis lagi, tapi dia dah sibuk ke sana sini baik lah kita masuk opis dulu


29 comments:

ezy.xixii said...

wahhh tahniah aiyan! =)

firdausi said...

TAHNIAH AIYAN

Suhana Abidin said...

wahhh , tahniah aiyan . Semoga terus berjaya dunia akhirat .

Suria Amanda said...

Alhamdulillah..tahniah Ayyan....

Farhana Jafri said...

tahniah rayyan! Comel je selfie dengan ibu dia.

norhidana said...

Ezy- mekasih dik

Firdausi- mekasih

Suhana- amin, mekasih

k SA- mekasih

Farhana- mekasih... hehehhe

Ateh Nour said...

TAHNIAH

Yer Adik, semuga terus berjaya di dunia dan untuk akhirat,
Menjadi kebangaan Ibu dan Ayah,

Kamsiah yusoff said...

Tahniah...
ala mama ni jgn la dok panggil aiyan di budak gendut ..

Cik Itah said...

Alhamdulillah..tahniah Rayyan

Akashah Kassim said...

Tahniah rayyan

Tulisan tahniah bawah pentas pon comel

Warisan Petani said...

Tahniah cucu atuk

Ana Jingga said...

wahhh Tahniah Rayyan.. bijak sangat kan :) Alhamdulillah

norhidana said...

k Ateh NOur- amin, mekasih kak

k Kamsiah- heheheh panggilan manja tu kak

Cik Itah- mekasih

Akashah- mekasih

wak WP- heheeh mekasih wak

k Ana- hheheh mekasih kak

Sheila Arshad said...

tahniah aiyan..
semoga tahun depan lagi cemerlang.
tahniah untuk mama & papanya juga...

Mar Mansor said...

alhamdulillah. tahniah.

Mrs. A said...

Alhamdulillah
Tahniah Ayyan dan buat mama dia jugak ;-)

mama tisya said...

tahniah

NanyFadhly said...

Alhamdulillah..tahniah Ayyan si budak comel! :)

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah. Tahniah Aiyan. Teruskan kemajuan ye.

ShirVen said...

alhamdulilah, tahniah aiyan. semoga menjadi anak yang terus berjaya. amin

I am LZ said...

Tahniah Ayyan.. Semoga terus cemerlang pada masa akan datang..

norhidana said...

k Sheila- mekasih kak

Mar- mekasih

MRs. A- semua usaha dia kak hehehe... tq

Mama Tisya- mekasih

k Nanyfadhly- heheh mekasih kak

Azhafizah- mekasih fizah

ShirVen- amin, mekasih

k IamLZ- amin terima kasih

paridah said...

TAHNIAH AYYAN MOGA TERUS CEMERLANG

OKje said...

Tahniah Ayyan.... aunty tumpang bangga. Usaha kuat kuat lagi, tahun depan bolot semua subjek pulak. Mama sure seronokkan bila anak naik pentas ni

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. Tahniah Rayyan..

Mimie said...

Alhamdulillah tahniah Aiyan. Semoga terus cemerlang dalam pelajaran.

hasliynda umairah beauty said...

tahniah

mamapp said...

Tahniah aiyan semoga terus cemerlang ye nak

Sunah Sakura said...

woww hebatnyeee aiyyan!! tahniah!