Thursday, April 25, 2019

photo diary #14/2019 MAKAN MAKAN

As salam semua kwn2,

Hari2 yang ditunggu, masa ni boleh boh cerita apa je, campur2 jadi banyak.
Arini mcm dh mula ada air sikit tp kecik jelah, takdelah risau sgt mcm semalam...

Pagi td agak kelam kabut, sampaikan aku lupa bg duit belanja kt aiyan... aduhai sian dia... dhla ada terapi bowling pagi nih.  Arini bawakkan air botol mineral 1 liter 2 botol bt kegunaan dia, smlm dh bwkkan yg 5 liter.

Havoc email jabatan kami pagi nih, dek kerena sorang manusia yg tak berapa tahu keguaan email semua susah huhuhu...


oder hotdog ngn kwn opis, rm5 seketul ni tp isi bkn main penuh kenyang betul mkn 

sampai comot tangan, ni aku mkn sorang aiyan tak mkn... aku suap dh dia ngn ns gulai ayam

aritu maktek bagi sambal kentang,tempe bilis nih... sedap pulak manis pds rasanya mkn gitu je sedap, bt lauk pun ok

sabtu lps, bertemankn bau masakan dr rumah jiran, aku mkn lauk ini je...
 sapa suh mls msk kan hehehe

hari sabtu mlm msk sup daging pastu mkn ngn mehun... boh lak garlic crispy maktek

murah pulak jantung pisang kt giant nih... msk lemak sedap, bt ulam pun nyum2

dr isnin aku bizi, semalam punya cerita dh mengunung, kene lah lipat slow2 bg surut

oder kt kwn PA jugak, utk belanja kwn2 opis... 

meja si aiyan kt opis ni... siap ada anak dinosor lg

makin membiak lk dinosor dia, blh nya hari2 dia bwk 2 ekor ke opis, sampai penuh meja dh

7 comments:

ejulz said...

wahhhh.. sedap betul roti tu :)

norhidana said...

en EJulz- mmg sedap, kenyang mkn tu je sampai ke ptg

paridah said...

MINAT AYAN KUMPUL DINASOR YA

ShirVen said...

Mkn simple2 pun sedap kan. Cumel meja ayan, byk binatang 😁

Erni Aziz said...

wow..siap ada meja khas utk si kecik tu...huhuhuhu..rajin dia hangkut segala binatang tu tinggal kat opis erk

Warisan Petani said...

kalau jantung pisang kepok, rebus aje pun sedap.

Sunah Sakura said...

amboii...aiyan pun ada meja kat opis....kalah acik sunah..hahahah