Thursday, April 18, 2019

photo diary #13/2019 Minggu Pendidikan Khas Aiyan


as salam semua kwn2,

PD harini kita akan cerita pasal aiyan je... dia kan mmg subjek utama blog aku nih ... kira dia la artis paling ngetop dlm blog aku nih. hehehhe

Minggu ni sekolah dia ada sambutan Minggu pendidikan Khas, ada macam2 aktiviti diaorang buat minggu nih antaranya

isnin- Permainan dalaman dan mewarna
selasa- Aktiviti luar, tengok wayang filem upin ipin
( bayar rm10 utk tiket wayang pastu mereka dpt air dan popcorn, pastu abis tgk wayang dpt ayam kfc 2 ketul n fries tajaan kfc)
rabu- Senamrobik dan sukaneka
khamis - ceramah pastu ada permainan pancing anak itik

Hari2 bukan main gembira dia, mulut becok la cerita segala mcm apa yg dia lalui tuh... Jom la kwn2 kita tgk gambar2 si aiyan ni

ni je gambar dia yg ada utk hari pertama... ramai2 mewarna di bilik rekreasi

hari ke 2, papa antar ke aeon au keramat dlm kul 8 gitu...
beratur nk msk dlm aeon nih... 



muka excited tuh
tengah menunggu yg lain2 nih
upin ipin pun ada sekali.... seronok la dia

dia kata takut tp nsb ada kwn2... klu tak mesti dia nngis mcm 1st time ajak msk wayang dulu tu

CIkgu n instructor zumba kt ats pentas, dia pun sibuk naik sekali bersenamrobik kt pentas

mula2 tgk dr bawah je... 

sedar2 dok bersenamrobik kt atas/... sbb lgu2nya rancak

masa ni semua mesti bau masam nih

muka budak dh penat tuh

7 comments:

Amy Hilmirda Daud said...

bizinya lah aiyan minngu ni :)

Aryan azra said...

seronoknya aktiviti aiyan dengan kawan2 siap pergi tengok upin ipin lagi tu

norhidana said...

k Amy- aah kak, mcm aktiviti... seronok lah dia

k Aryan Azra- tulah kak, mereka banyak dpt sponsor... n murid2 pendidikan khas mmg meriah lain mcm, diaorg banyak terapi kt luar

Warisan Petani said...

Seronoklah Aiyan ke sekolah

Sunah Sakura said...

budak2 kalau bau masam pun, masih manis sikit...betul tak aiyan? hahahahaha

norhidana said...

wak WP- mmg seronok betul wak

SUnah- hehehe tulah, klu org tua yg busuk... eeeeeeiiih geram je rasa

mamapp said...

Wah seronok jumpa upin ipin