Thursday, December 6, 2018

photo diary #25/ 2018 macam2 ada

As salam semua kwn2,

Maafla kwn2 semalam tak dan nk BW n bt ntry baru, aku cuti rehat semalam sbb ada appoinment mata si aiyan, selalunya klu jumpa pakar mata mesti abis lambat, jadi aku amik cuti rehat siap2lah.  
Tapi semalam alhamdulillah kul 11 lebih setel dh, lps tu apa lagi terus la balik umah, dh kita CR kan.   
JOm lah kita layan gambar sepanjang minggu ni n minggu lepas, mana gambar yg tak dan di kongsi di sini hehehehe
Cerita ada kt gambar ye kwn2... 



masalah paling menyampah utk org yg pakai spek nih... kui3

berjemaah la spek berkabus... meraba2 la jln dua beranak nih

etok salai... sedap ooooo kirim kt kwn yg balik kelantan

hot n crispy chicken, burger baru mcd... layan betul

sos jalapeno tu mmg terbaik, meletup kepedasan dlm prt

aku suka beli ayam jenis yg dh siap packing2 gini... mudah kerja... kih3

lukis org katanya... gasaklah dia


tulis nama dia jgk walaupun takde ruang sgt
sibuk nk main ni, tp dia tak reti main sambil angkat kaki satu tu... sekali dua2 kaki dia lompat


aku klu grg mee mmg suka tauge dia rangup lagi mcmni... boh last sekali sblm ttp api

ni bkn nugget tp kacang parang salut tepung... teringin lak ngunyah kacang

kadang moden, pun sedap ngunyah nih... beli 2 bekas mcm tak cukup lak


8 comments:

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa mee goreng tu. Nani pun sama suka taugeh yang rangup bila makan. Lama dah tak jumpa kacang parang salut tepung tu, sedap!

norhidana miswan said...

Inani- tulah kan nani, mungkin sbb peminat toge kan... kcg tu akak suka beli kt aeon sbb dia dh siap2 bungkus..

shalimar yusof said...

etok kee tuuuu..beli mana kak...sedapnyaa

aizamia 3 said...

Geram lak tengok mee goreng tu.. ;)

Mommy Cici said...

kacang? laa sebijik macam nuget tempura . kalau Cici, dah ngap je tu.

ShirVen said...

1st tgk etok! Mcm kerang ke sis? Mcm aku, if cuti cfrm mkn yang lebih 😊

Etuza Etuza said...

Wah banyak gambar menarik..gambar adik melukis pun ada..pengisian masa cuti2

mamapp said...

Semua gambar Ada cerita yg menarik