Friday, December 7, 2018

Rayyan Izzan dan Farah Aisyah

As salam semua kwn2,

Selamat hari jumaat n selamat bercuti2an kwn2.... juga selamat bekerja bt kwn2 yg kerja mcm aku nih.

Sejak cuti sekolah kan aku antar aiyan utk maktek jagakan, kalau kebetulan maktek ada hal atau ecah ada follow up kt klinik baru aku jaga kt opis.  Hari2 mmg maktek akan hantar gambar n video aksi dua sepupu nih.  Sekarang dh kamcing dh, pagi2 kalau aiyan sampai masa tu ecah tengah tido pun dia akan terjaga sambil senyum2... 

Time petang aku amik aku mmg akan masuk umah maktek dulu, masa tu si ecah mmg tgh main2 la ngn si aiyan ni, aiyan pun masa awal2 dulu je agak kasar skrg ni dh bsr dia pun dh paham... nk main ngn adik ecah sama2, main n pegang adik ecah lembut2 je
tiap2 pagi papa dia akan amik gambar time antar aiyan kt depan pintu umah maktek
baju pun dh matching2 kan...

suka lah dia bila maktek bagi dia pegang ecah

ecah pun suke je ngn si aiyan ni

Add caption

bila aiyan tgk tv, ecah dtg kacau dia

pagi semalam ni... dok kacau aiyan main game

si aiyan pun redho jelah ecah kacau dia

masa ni lps sarapan, selalu pesan kt maktek jgn bg main hp lama2... biar dia bt aktiviti lain 

8 comments:

aryan azra said...

dah boleh harap nampak tu abg aiyan jaga aisyah ha,kamceng lah dua2 sekarang ni hari2 jumpakan

Mommy Cici said...

alolo manjanya si Ecah <3

ShirVen said...

Comel tambah lah dah kwn2 😁

Shafyqah Azahar said...

comelnya dua orang ni!

sha follow akak ye, seronok baca cerita akak

mrhanafi said...

seronok pulak tengok budak-budak..

mesti ceria dan gumbira

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- tulah kak, cuma risau jgk dia nk dokong2 ecah tu

MommyCici- itu je sepupu dia ada, tu manja tuh

Shirven- heheheh tulah dia, geram pun ada kadang nengoknya

Shafyqah- mekasih...

Mrhanafi- betul tu, mmg ceria je klu tgk keletah mereka ber2

Warisan Petani said...

Nanti 10 - 20 tahun lagi, tunjuk mereka gambar2 ni

mamapp said...

Ni ecah yg Ayan suka sgt Tu kan