Friday, December 14, 2018

Lunch KMC@ KFC dgn maktek n ecah

As salam semua kwn2,

Jumaat muncul jua, mmg cepat betul lah minggu ni abis... 

Rabu baru ni maktek tak dpt jaga aiyan dia ada sikit kerja berkaitan kerja dia, jd aku la jaga dia kt opis.  Tp tgri tu saja tanya maktek blh tak lunch sama2 kt aeon AU, saja sesekali outing tanpa laki kih3.

Masa kuar tu aku tak bgtau pun ngn aiyan nk pg aeon jumpa ngn maktek, dia sibuk la tanya nk pergi mana ni? aku just cakap nk antar aiyan balik umah la

Tp bila sampai kfc tu dia happy lah... kita nk mkn KMC ye mama hahahhaha
pnt ajar sebut KFC tp dia sebut gk KMC, gasaklah yan KMC pun bolehla
Lps kami dh siap2 ddk dia sibuk tanya nape banyak air sapa punya, saja aku tak bgtau

Sampaila dia nampak maktek dia masuk, bkn main kuat dia jerit hahhahahah
Lps tu bkn main bising n riuh lahai... gasakla


2 set snack plate, udang3 utk aiyan, nasi n fries

sampai2 tu nampak kelaparan maktek hehehhe... 
 
susahnya nk amik gambar ramai2 nih... heheheh

si aiyan sibuk kata sejuk, pinjamla adik ecah punya cover kih3... 
 
apa la maktek, pilihh emoji buruk hahahhaha
syg betul dia ngn adik ecah

suka sgt ngn pas kerja aku tu, sampai basah dikerjakan

lps dh abis mkn kami nk balik opis, maktek ngn ecah nk usha baju lak kt tkt 1

11 comments:

Kamsiah Yusoff said...

Kmc pun kmc la ayyan.. Janji hepi dan kenyang

wahida said...

hahaha comel la aiyan...kmc pun boleh la aiyan...comel tau awak ni..si ecah tu pun comel sgttt...

aizamia 3 said...

KMC pun KMC lah Aiyan.. janji dapat kan.. hehehe.. ;)

norhidana miswan said...

k Kamsiah- hehehe tulah kak, ikut suke dia je nyebut

k Wahida- heheheh aiyan tu dh bukan comei debab dh

k Aizamia- hehehe tulah kan

Amy Hilmirda Daud said...

comelnya baby ecah
kfc ke kmc ke janji kenyang kan Aiyan :)

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah said...

hahahhahaha kmf pun boleh lah. asalkan layannnnnnnnnnnnn ^_^

Warisan Petani said...

Ingatkan ada produk baru tadi.

Azian Elias said...

meriah tu makanan..

sesekali cam ni mmg best kan Dana.

lagi satu, tak bawak 'HANDBAG' besar. heheheh

ShirVen said...

KMC bunyi ujung dah sama tu sis, boleh lah kan ayan 😊

mamapp said...

Ayam nampak crunchy Tu mesti sedap

Norhayati Mohd Isa said...

Dah besar anak mak tek..
Comey..