Monday, December 24, 2018

Pergi ke Kedai Berhantu

As salam semua kwn2,

Bosan betul harini, opis aku lenggang gila, sunyi sangat2... ramai org sambung cuti krismas esok.

Aku mula2 niat nk cuti gk tp sbb bos aku dr minggu lepas dh cuti pastu dia nk sambung cuti sampai akhir tahun n cuma hari ni dia dtg keje, jd kene lah aku keje... banyak kerja2 tertunggak perlu di setelkan sementara dia ada.

Semalam, lps sarapan kami pun berjalan2... hasrat hati nk cari magic sponge konon2 nk bt sental periuk belangga lah, ajakla edy pi eco, kedai berhantu tuh

Pergi kt aeon big wangsamaju.... kami sampai sebelum kul10, jadi menunggu lah kejap
Saja pergi awal takmo sesak sangat, hasrat nk cari 2-3barang je... keluar2 sana penuh bakul, plan paling2 mahal abis rm50 kot sekali rm70++ tp yg sadisnya takde pun magic sponge tu,
Lps tu ke diy lak baru jumpa span tu kt situ... ampeh je kan

Mmg betul2 berhantu kan kedai ni

bdk ni yg dh tak sabar nk msk.. nk cari mainan dia

masa ni dh ada org tunggu jgk mcm kami

entah apa2 je lah yg di beli kan... nsb bakul tu kecik

sikit punya panjang bill hehhehehe

10 comments:

Shafyqah Azahar said...

panjangnya resit :OOO

ummipia.blogspot.com said...

mmg seronok masuk kedai berhantu ni..hi aiyan,acik follow dr aiyan lahir tp baru skrg acik ada blog..jemput mama aiyan ke blog acik ye..

ejulz said...

mmg berhantu.. panjang betul resit. haha

norhidana miswan said...

Shafyqah- hehehe udah barang di borong pun banyak

Ummipia- seronok tp kene hati2... ye terima kasih sbb follow

en Ejulz- tulah, nsblah sedar diri kalau tak lg panjang resitnya

shalimar yusof said...

aahahhaa..dr xde ape nak beli...tgk2 1 bakul biasanya kak klu keluar dr kedai nih..

paridah said...

WAH BANNYAK MEMHBORONG TU

Etuza Etuza said...

Ingatkan apa..pandai buat SEO blog ya..ramai klik..tau2 reset panjang..tak apa ada lah keperluannya tu hehehe

AzianKhalil said...

bawak anak anak ke kedai ni...lebih bermakna dari bawa ke premium outlet... havoc memilih barang dalam tu...

ShirVen said...

Hahahaa.. saya sering camni sis, yg dicari tak dibeli, lain yg diangkut 😊

Siti Yang Menaip said...

ahahah betul2. kedai ni berantu. tau2 je berjela2 resit dah tu kan hahaha..