Thursday, December 27, 2018

photo diary #28/2018 PD terakhir tahun ini

As salam semua kwn2,

Tak sangka dh minggu terakhir 2018, cepat betul masa berlalu rasanya... Rasanya macam baru hantar aiyan ke sekolah dh nk masuk darjah 2 dh tahun depan.

Esok dan isnin aku cuti, saja last2 nih baru sempat nk bwk aiyan jln2.... 
Kebetulan kami nk pindah rumah, jadi tak dpt nk cuti or jalan sangat.  

JOm lah kita tengok gambar apa yg ada... 

1st time try drumet tesco, sedap jugak weiii harga pun murah

sblm ni dgr adik aku ngn kwn2 dok cite kata sedap... eh mmg betul lah

Bekalan keropok kt umah... ni sekejap je abis... 

Ahad baru ni pegi ke kedai Hari-Hari nk carikan beg dia... mama berkenan ngn beg ini

tp dia tetap nk beg ini jugak... apada

selain brooch kecik, ini benda yg selalu hilang ghaib... mmg pelik


Isnin lps punya gambar... mmg syg betul dia kt adik dia

comei sangat tau dia ngn tudung nih.... geram maklong tgk

mlm kelmarin, msk spageti cabonara... tp tak rasa nk mkn spageti... sedap pulak mkn fries ngn kuah cabonara 
semalam pagi mls nk msk sarapan gara2 leher tu, buat tlr nih je... pastu edy bungkus je sarapan
semalam aku mc, gara2 sakit leher... dh mcm robot rasanya tak blh nk gerakkan kepala

13 comments:

Kamsiah Yusoff said...

alahai comel dan manisnya sikecil tu bertudung

ejulz said...

comel :) semoga cepat sembuh..

Shafyqah Azahar said...

drumet tesco tu balik goreng ke haha

norhidana miswan said...

k Kamsiah- mmg manis kan kak

en Ejulz- mekasih en ... alhamdulillah dh ok

Shafyqah- mmg kene grg klu nk mkn dik oi...

ummipia.blogspot.com said...

semoga cepat sihat ye dana.. comel sangat si gigirl tu..

Kakcik Nur said...

Comelnya anak dara kecik tu... :)

Siti Yang Menaip said...

cepat sangat masa berlalu. nak masuk tahun baru da..
semoga lebih murah rezeki kita semua.

btw kepok tu kalo x bergoreng memanglaaa xde sapa nk goreng.
kena goreng letak dalam bekas baru laju makan kan.. hehe..

norhidana miswan said...

Ummipia- mekasih, alhamdulillah dh ok

Kakcik Nur- tulah geram tul lh ngn bdk tu

SYM- hehehe betul tu, b9ila dh grg tu cepat je surutnya kopok tu

AzianKhalil said...

terasa macam baru je lagi 2018...dah sampai hujung dah...

Mimi Azirah said...

Drumet tesco nampak sedap . telur separuh masak tu aduh menggoda

paridah said...

SLMT BERCUTI JLN2 BERSAMA FAMILI DI AKHIRTAHUN

norhidana miswan said...

Azian- btl tu cpt btl masa berlalu

Mimi- sedap dik drumet tu blh cuba... tlr tu mmg tergoda kn

K Paridah - mekasih kak

Warisan Petani said...

Selamat menyambung persekolahan Aiyan.
Comelnya anak dara tu