teman2....

Thursday, January 18, 2018

Selamat Hari Lahir en Papa


As salam semua kwn2,

Pttnya arini ada PD tp takde gambar sgt, jd kita bt segmen bday lah hhehehe... 
Tarikh arini bday papa yg ke 37 tahun, moga di panjangkan usia, diberi kesihatan yg baik dan sentiasa di murahkan rezeki nya. 

Pagi td ajak aiyan bt kad bday papa hehhehe, pastu bagi wallet kt papa, sbb wallet dia dh koyak. Bukan nya nk beli lain nk jgk bininya belikan, wallet yg dia pakai tu pun hadiah bday dia masa awal2 kawin dulu. 

Sejak uruskan aiyan ni, mama jd mls msk, rasanya mlm ni belanja dia mkn je kot heheheh... senang keje


Beli yg simple je, hrp dia pakai lah... 

Nk suh dia lukis gambar papa, kang tkt jd apa suh boh love2 jelah

9 comments:

aryan azra said...

CANTIK WALLET TU MESTI EDY SUKA TU..SELAMAT HARI LAHIR EDY MOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI BAHAGIA SELALU

Warisan Petani said...

Selamat hari lahir buat papa Aiyan.

- dieyana - said...

selamat hari lahir untuk papanya ;-))

*cantik wallet tuu

TukangKebun said...

Happy Birthday Papa Aiyan.

Oh papa Aiyan hampir sebaya dengan kak, cuma kak tua beberapa bulan hehehe...

Cik Rose said...

Selamat hari lahir buat suami akak... mesti happy dapat hadiah tu ...:)

aizamia 3 said...

Selamat Hari Lahir buat en. Suami Dana.
Moga dimurahkan rezeki dan kuat dalam meledani rutin harian.

Mimi Azirah said...

Selamat hari lahir buat suami akak. Pandai aiyan buatkan kad ucapan birtbday papa dia

raihanah said...

Selamat hari lahir buat papa Aiyan

hainom OKje said...

Happy Bezday Mr Eady! Moga makbullah doa ko buat suami terchenta ....
Hihi.... lelaki mmg ada spesis cenggitu, nak tunggu bini beli baru bertukarlah barang barang tu, kalau tak, sanggup pakai yg lama...

Weyh belanja makan apa akhirnya