Friday, January 26, 2018

anak bapak

As salam semua kwn2,

salam jumaat kwn2, moga kita semua sentiasa dlm LindunganNya.... 

si aiyan ni kalau ujung minggu bwk pi supink brg umah kt giant msti kerjanya usha ngn ngepau kereta hotwheel nih.  Kadang ada dia bt promo 2 ketul rm10. Selalu papa dia tak bg beli tp kalau ada promo tu siap pilih sama2 kereta mana... 

Geram je aku tgk, bkn pe sbb mama yg kene bayo selalunya.... pastu sampai umah nnti bersepah2 kete bkn di simpan elok2.

anak ngn bapak sama je... sabo jelah

8 comments:

Inani Hazwani said...

Hotwheel ni memang fav budak budak kan kak Dana. Anak buah Nani pun sama tapi lepas main sepah situ aje. Hahah. Kita lah yang kena kemas.

Kakcik Nur said...

Layankan je... :)

aryan azra said...

gitulah kekdahnya dana anak ngn bapak. kadang tak bagi beli, tapi nanti apaknyer yang lebih2

TukangKebun said...

Kalau yang rajin belanja kereta Hotwheel ni uncle anak-anak ni sebagai ganjaran jaga binatang belaan dia hehehe...

ilahjy said...

X merasa la kami.. sbb x de ank lelaki tunggublayan cucu la nnti... moga cepat dpt cucu laki2 hehe

Warisan Petani said...

Cucu perempuan WP pun minat keta hotwheels ni.

Hans said...

bapa borek anak rintik...
hehe..minat sama tu

hainom OKje said...

Lelaki selalunya mmg lebih penyabarlah Dana....semua kehendak anak diturutkan. Kita pulak yg geram, lagi lagi kalau kita yg kena bayo hahaha