Wednesday, January 17, 2018

WW mcm penjara

as salam semua kwn2,

Aiyan: papa, nape rumah kita mcm penjara?

Papa: tak nak bagi kucing msk n berak mcm rumah depan....

Aiyan: ooooo tak nk kucing msk yek

Lps tu hari2 dia duk ckp, bukan penjara kita buat biar kucing tak masuk... 


Langkah berjaga2.... 

8 comments:

Kakcik Nur said...

Hehehe...penjara pulak. Ada-ada saja Aiyan ni... :)

Warisan Petani said...

Kucing tu pun cakap dalam hati dia : "Macam manalah aku nak masuk dan berak depan rumah ni"

TukangKebun said...

Masa musim mengawan atau nak mark kawasan dia tu pun tak tahan juga kan Dana.
Habis dilepas sana sini yang jantan.

Inani Hazwani said...

Hahah! Adehh Aiyan, penjara pulak kata dia. Hehee.

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- tulah, entah mana dia penah jumpa penjara ntah

en WP- takpelah biar dia melepas rumah lain... hehhehhe

k Diana Tukangkebun- tulah kak, pakai pancut sana sini je tu yg geram

Inani- tulah abis terttp gitu kan...

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah said...

sel otak berhubung tu, hehehehe. pandai dia ^_^

Mimi Azirah said...

Suami sy buat dekat pagar luar rumah kak

hainom OKje said...

kat rumah ni pun sama....pantang bukak pintu si kucin tu nak bawak pindah anak dia masuk, geram nengoknya..
Hakak rasa mcm nak pasang jaring mcm ko tu je