teman2....

Monday, January 15, 2018

Budak Bucuk balik sekolah

as salam semua kwn2,

Salam isnin yg dingin kwn2, ke ada yg masih berselubung ngn selimut nih hehehheeh

Ujung minggu kita semua di landa kesejukan yg buat rasa nk berselubung je sambil baring2 kt tilam hehehhe... Aku lah tu sampai kan tak penah2 kul 1.30 petang baru mandi hehehhe dsr tak senonoh tau

Skrg tgri mmg dh tanggungjwb aku amik aiyan kt sekolah kecuali hari jumaat, sbb sesak sgt kalau amik aiyan ngn kete ,jd minta jasa baik edy yg amik aiyan hari jumaat ngn moto, tp lps tu mama tunggu ngn kete kt paking opis pg beli mkn aiyan. Lps tu ajak dia mkn kt opis mama, mandi n tido....

Buat masa nih mmg tak antar sekolah agama lg, tak jumpa sekolah agama khas ...


masa ni papa parking moto kita welfie ngn budak busuk balik sekolah

nampak tu gigi depan dia tak tumbuh2 lg

Kt pantry ada jual2 skit2 apa lg, dia lah jadi tukang borong... 

nk capai jajan atas tuh

8 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
wahhhhh seronoknya dia pegi sekolah

pioo said...

Terimakasih atas infonya, semoga sukses
- jual titan gel

- titan gel asli

- titan gel original

- obat maximoz

- jual obat kuat

- obat pembesar alami

- Jua obat pembesar penis

- Jual Obat Pembesar Alat Vital Pria

Kakcik Nur said...

Nampak berisi badan Aiyan... :)

Cik Rose said...

oh di pantry ada buat jualan.. best jugak kan.. kalau malas nak keluar, boleh beli di pantry je :)

Amy Hilmirda Daud said...

Kejap aje dah besar kan.
Comel Aiyan nak capai jajan, ada macam-macam kat situ memang menarik perhatian pemborong :)

Inani Hazwani said...

Ceria muka Aiyan balik dari sekolah 😍

hainom OKje said...

Balik sekolah dapat jajan lagi....mmg seronoklah dak Ayyan ni hihi..

TukangKebun said...

Mesti Aiyan pagi-pagi semangat nak pergi sekolah sekarang.