teman2....

Tuesday, May 2, 2017

Pergi tak kembali

as salam semua kwn2,



Image result for alfatihah
ikhsan google

Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkan lah dia, muliakan lah kematiannya, lapangkan lah kuburnya, jadikan lah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan diberikan kesabaran kepada ahli keluarganya.  Semoga arwah di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

1 hb Mei, Semalam pagi masa tgh2 nk bersarapan, dpt wassap dr grup opis, seorang X bos yg baru pencen thn lps meninggal dunia, mmg arwah tgh dlm rawatan kanser payudara.... tp sbb dia seorang yg hepi n positif mcm tak sangka pulak.

Alfatihah bt arwah pn Jamilah binti Ibrahim

1 hb mei, Tak lama lps berita sedih tu, dpt lgi berita sedih pakcik kami, abang abah yg ke 5, yg nampak makin pulih di hospital kluang meninggal dunia juga. Baru hari rabu lps aku ngn adik2 melawatnya di hospital kluang, masa tu makcik aku nampak sedikit lega lps pakcik aku ada perubahan positif, tp ternyata Allah lebih sygkan dia.

Alfatihah bt arwah wak Kasban bin Saman

Hari ni 2hb Mei, dpt berita ayah kepada kwn opis meninggal dunia. Ayah nya mmg sebelum ni sedang mendapatkan rawatan di hospital sungai buloh. moga tabah buat kwn opis ku.

9 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Innalilahwainlaihirojiun..
Hendak semakin dekat ramadhan ramai yg pergi meninggalkan kita..
Al fatihah

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Al-Fatehah buat arwah2.
Semoga roh2nya dicucuri rahmat.
Aamiin.

Azian Elias said...

INNALILLAH...
cancer, sometimes ni silent killer.
orang happy2 tgk ada cancer.
semoga ALLAH tempatkan beliau di tempat yg selayaknya.

Kakcik Nur said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun...

aryan azra said...

innalillahiwainnailahirojiun...semoga roh kesemua mereka ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh

hainom OKje said...

Inalillahi wa ina ilaihi rojiun...
Alfatihah untuk mereka yg telah pergi. Orang dah nak meninggal selalu mcm tu kan Dana, macam semakin baik, tapi tak lama lepas tu meninggal...
Allahu akbar

raihanah said...

Al-Fatehah buat arwah2.
Semoga roh2nya dicucuri rahmat.

Mar Mansor said...

salam takziah dari saya..moga rohnya dicucuri rahmat

Mommy Cici said...

Innalillah. salam takziah. semoga mereka ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman