teman2....

Tuesday, May 30, 2017

memandu dgn lesen terbang

as salam semua kwn2,

Nasib la arini aku tak nyanyuk mcm selasa lps....

Sebabkan banyak keje, tak dan nk tulis panjang2 pagi nih  ye kwn2...


Nengok gaya rempitnya tuh.... nmpak sgt lesen terbang nyer nih... hahahhaha

5 comments:

aryan azra said...

selamat bekerja dengan gigih dana...banyak kerja ok lagi, kalau takde kerja mati kutu dibuatnya kalau akak ni.

wah dah ada gaya pelumba motor dah aiyan tu nanti boleh jadi pelumba moto gp la

norey said...

wah.....dengan gaya bersahaja....hehehhehe

Nora Karim said...

Hehehehe syok dia dapat naik mainan tu...

hainom OKje said...

Hehe.....mmg ada gaya merempit tu

Hazmin Hamudin said...

Memang terbang habis tu. Hehe.