teman2....

Monday, May 15, 2017

hasil tangan aiyan

as salam semua kwn2,

Salam isnin semua..... jgn blues2 yek arini, kene hepi je .... 
Mlm td nyenyak tdo sbb edy tak keje mlm, kalu tak kadang kul 2 ke 3 pagi dh terjaga mata tak blh lelap2, nk bangun bt solat sunat takut lak nk kuar bilik hahahhaha... dsr penakut kan

Aiyan ni mmg suke melukis, dr dulu lg aku penah cite ngn korang kn dia mmg minat melukis, tp dia minat melukis je, tak minat nk meng color lukisan dia tu.

Kisahnya semalam, aku kata kt dia perut mama sakit, aku suhla dia urut... memula elok la dia urut... 
lps2 tu dia urut secara kasar aku pun bt2 lah nngis... tak lama tu dgr lah dia gelak2 ngn papa nya dia kta 
Dalam perut mama ada baby, dia pun lukis lah spt dlm gambar ni hahhahaha

Aiyan mmg suke lukis, apa2 yg dia cerita atau ckp dia akan lukis sekali... 

antar dlm grup adik badik, tunjuk kt mak aku... mak aku gelak2 je...
sama katanya hahahahha

maktek kn skrg dh ddk ngn suaminya, dia pun lukis maktek ddk ngn paktek... itu yg kotak tu rumah tu...
nampak kiri kanan petak2 tu tingkap... 

9 comments:

aryan azra said...

pandai aiyan lukis ada baby dalam perut mama, baby pegang apa tu? botol susu ke?

nurbijen said...

Bijak betul Aiyan ni...
Pandai dia lukis...
Pandai ekspres kata-kata melalui lukisan..

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- dia mmg suke melukis2 kak, bby tu pegang anak patung penyu

k Nurbijen- dia lbh minat melukis dr menulis rasanya kak, dana rajin belikan kertas lukisan... buku garis2 dia bt jgk tp lbh pd melukis jgk

Warisan Petani said...

kena sokong hobi dia.
Mana tau suatu hari nanti dia akan jadi pelukis handalan.

Norhayati Mohd Isa said...

hihihi..
Siap ada gambar baby dalam perut ye dana..
Seronok dgn budak2 yg suka melukis..

norhidana miswan said...

en WP- mmg sentiasa sokong, sbb tu pencil ngn kertas lukisan sentiasa ada kt u mah utk dia

k NOrhayati- itulah dh kata ada bby dlm prt mama, sbb tu skt prt katanya

imm hassan said...

heheh pandainya lukis balik ape yg dia fikir.. kite tengok pun boleh faham terus ape yg nak disampaikan..

Mrs Fuzy sweetsourleyra said...

comel jer...mesti dia teruja kan Dana dan entah2 nanti dia boleh jadi pelukis hebat kalau dipupuk dari kecil tau

NanyFadhly said...

HEHEHEH...comey nya lukisan Aiyan. Lebih kurang macam Uwais punya la. Nasib mama dah letak dlm blog. Nanti bila die besar, sure die pun gelihati tengok. :)