teman2....

Wednesday, May 24, 2017

ww bila dh terlupa

as salam semua kwn2,

salam rabu.... 

Heheheheh... teringat ntry smlm, ternyanyuk jap... mati2 ingat semalam hari rabu huhuhu


sibuk bergambar ngn patung m&m nih... dia lupe yg ni lah coklat feveret dia...
teruja tgk benda beso kuning tu

dia bukan cium, tgh bisik tanya sapa nama awak ek.... 

aduhla... apa lah nyanyuk aku nih.... 

10 comments:

Warisan Petani said...

Kata orang, faktor usia.

raihanah said...

penuaan tu kak. huhu

wahida said...

haha...normal la tu...minor mistake je tu...

Husna Rahman said...

hihihi biasa la tu..byk benda kat fikiran... bak kata kak raihanah tu penuaan tu kak...huhuhu

norey said...

semalam akak pun ingat dah rabu....hari ni khamis..huhuhuh...

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi...
Nak cepat sambut ramadhan tu..

Selamat berpuasa dana..

hainom OKje said...

Dah dekat dekat nak puasa mmg gitulah Dana selalunya, kena sawan nyanyuk haha...

Amy Hilmirda Daud said...

Akak pun selalu jadi macam tu... salah hari :)

aryan azra said...

ingat nak cium patung kuning tu, rupanya berbisik ya, tanya nampak pulak tu comeylah aiyan ni

Mar Mansor said...

ajak kawan tu balik rumah la
JanjiKita